Carmen_ Skrevet 21. august 2004 #1 Skrevet 21. august 2004 Vet ikke helt HVA, men noe må da kunne gjøres med den altfor høye musikkene i enkelte klesbutikker? Har reagert på dette før selvfølgelig, men når det blir så ille at man ikke orker å være inne i butikken pga for høy musikk så er det vel litt ille??? Var på på en carlingsbutikk med en venninne i dag og ser henne rygger sagte men sikkert ut...hehe. Og nå gikk jeg med en "heavyMetal-chick" så skulle tro hun ville tåle dette Men hun reagerte hun også... Blir litt ille når man ikke orker å shoppe pga støy, eller hva? Er jo ikke verdens undergang, bare litt irriterende :-?
Alterna Skrevet 21. august 2004 #2 Skrevet 21. august 2004 Helt enig!!! :o Noen spiller så høyt, at jeg ikke skjønner hvordan de får til å jobbe i den støyen! Burde vært regler for sånt. Skremmer jo vekk kundene...
Gjest Cuddly Skrevet 21. august 2004 #3 Skrevet 21. august 2004 Carlings er ekstrem på det området! Blir svett og irritert av å bedrive rope-kommunikasjon med bedtjeninga
~Viva~ Skrevet 21. august 2004 #4 Skrevet 21. august 2004 Selv så er jeg velsignet med evnen til å blokke ut alle lyder og andre irritasjonsmomenter, problemet er uaktuelt for meg. Men det er klart at om det er mange som mener musikken blir for høy og støyende så er det jo i butikkens beste interesse å gjøre noe med dette. Kan noe gjøres? Nevn det for butikken neste gang du er der da, det er vel det eneste du kan gjøre.
Gjest Lea Skrevet 21. august 2004 #5 Skrevet 21. august 2004 Vero Moda er også flinke til å spille høyt. Gjelder ikke alle butikkene, men det er et par gjengangere. Samma for meg. Jeg går ikke inn i slike butikker uansett.
Gjest luskeludvig Skrevet 21. august 2004 #6 Skrevet 21. august 2004 Helt enig! Blir det for bråkete gidder jeg ikke handle, men derimot så kommer jeg i "shoppestemning" når butikker spiller gøy musikk passe høyt. Synes at H&M er flik på dette, spesielt på ungdomsavdelingene. Det blir faktisk litt gøyere å handle til musikk man liker.
Carmen_ Skrevet 21. august 2004 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2004 Helt enig!!! :o Noen spiller så høyt, at jeg ikke skjønner hvordan de får til å jobbe i den støyen! Burde vært regler for sånt. Skremmer jo vekk kundene... Jo det burde vært regler for sånt... absolutt. De taper jo masse på dette. Og jeg skjønner heller ikke hvordan de orker å komme seg igjennom en arbeidsdag med så mye bråk. Kan vel si i fra neste gang, men tviler på at de skulle høre på meg...hehe... Uansett, ja H&M er utrolig behagelig å shoppe i. Blir så mye bedre med litt dempet musikk... Jeg liker faktisk å kunne snakke med venninner da. Og betjeningen også :-?
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #8 Skrevet 22. august 2004 Dette har jeg tenkt på mange ganger, har lurt på om jeg var den eneste som lar være å shoppe på slike steder.. fint å se at det er flere av oss Bor i Oslo, og synes det er verst i noen av butikkene på Karl Johan: Carlings og Vero Moda er aller verst. For meg som ikke klarer å være der i fem minutter engang, er det et mysterium at folk greier å jobbe der. Har sett Carlings avertere etter nye ansatte, men har ikke vurdert dem engang pga dette. Jeg orker ikke å være inne der, orker i hvert fall ikke å stå i et prøverom. Kanskje det hjelper om vi alle sier i fra på samme dag..? :-)
Gjest bebbeh Skrevet 22. august 2004 #9 Skrevet 22. august 2004 Man kan sende en mail til alle de butikkene? Blir litt vanskelig sikkert, men som hun over sa... HELE KG samles og går inn samtidig å klager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå