Gå til innhold

Skal jeg like/ikke like han på tinder (møtt han før)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, dette er litt teit da, men!

Jeg har møtt en fyr på tinder og vi har truffet hverandre noen få ganger. Han slettet tinder før han møtte meg, ikke pga meg, men fordi han ikke likte tinder så godt. Men han var litt sånn småsur på meg siden jeg ikke slettet tinder etterhver som vi hadde møttes. Men ja, vi har diskutert litt og kommet frem til at vi foreløpig skal være venner og så tar vi det derfra!

Men nå er han på tinder igjen, og jeg vet ikke om jeg skal sveipe til høyre eller venstre :P Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare sveipe høyre og se? Eller tror dere det er dumt for han siden vi ble enige om å foreløpig være venner?

Anonymous poster hash: e2122...bc6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sveipet til høyre!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dater dere hverandre?

Anonymous poster hash: 70393...569
AnonymBruker
Skrevet

Dater dere hverandre?

Anonymous poster hash: 70393...569

Nja, jeg vet ikke helt. Foreløpig har vi bestemt oss for å være "venner" også treffes innimellom og ta det derfra. Men det er også fordi jeg må bo et stykke unna en stund, så vi får ikke muligheten til å treffe hverandre så ofte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke du skal trykke på like. Han vet sikkert at du er der, og han vet jo hvordan kontakte deg siden dere er blitt enige om å bli venner.

Om han vil ha mer enn vennskap med deg, vil han nok ta initiativet selv.

Og det at han er tilbake på tinder viser at han er interessert i å treffe jenter som han ikke er blitt kjent med ennå.

Anonymous poster hash: 2e57e...6cb
Skrevet

Han finner jo bare ut at du har svipet til høyre om han også har svipet til høyre, så jeg ser ikke helt hva du har å tape på det :-)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det! Jeg kjenner flere par som visste hvem hverandre var på forhånd, og som tok sjansen å like hverandre på tinder som er sammen i dag! Og som hun over meg sier, han ser jo ikke at du har sveipet høyre på han med mindre han sveiper høyre på deg! ;)

Anonymous poster hash: 59aee...bcf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, dette er litt teit da, men!

Jeg har møtt en fyr på tinder og vi har truffet hverandre noen få ganger. Han slettet tinder før han møtte meg, ikke pga meg, men fordi han ikke likte tinder så godt. Men han var litt sånn småsur på meg siden jeg ikke slettet tinder etterhver som vi hadde møttes. Men ja, vi har diskutert litt og kommet frem til at vi foreløpig skal være venner og så tar vi det derfra!

Men nå er han på tinder igjen, og jeg vet ikke om jeg skal sveipe til høyre eller venstre :P Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare sveipe høyre og se? Eller tror dere det er dumt for han siden vi ble enige om å foreløpig være venner?

Fy faen så glad jeg er jeg ikke er ungdom i dag.

Anonymous poster hash: 84bd1...ff4

• Liker 1
Skrevet

Sveip i vei. Som sagt tidligere her, du har jo ikke noe å taspe.

Ikke ta alt så seriøst, Lev livet, ha mest mulig fun.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud...

Anonymous poster hash: 21640...148
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...