AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Begynner dere å følge alle som følger dere? Jeg har akkurat åpnet kontoen min, også er det et par som virker litt lugubra som jeg ikke ønsker skal følge meg. Så lenge jeg har åpen konto skjønner jeg at jeg ikke kan hindre dem, men kan jeg blokkere dem, og hva skjer da? Anonymous poster hash: 52b72...f50
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Nei så klart ikke. Mye er bare tull og spam og veldig mange profiler er ren reklame. Mange av disse følgerene sperrer jeg. Men jeg følger de som man ser tydlig er ekte bilder tatt av profileier. Folk som stjeler biler, følger jeg ikke. Anonymous poster hash: 020b2...e11
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Nei så klart ikke. Mye er bare tull og spam og veldig mange profiler er ren reklame. Mange av disse følgerene sperrer jeg. Men jeg følger de som man ser tydlig er ekte bilder tatt av profileier. Folk som stjeler biler, følger jeg ikke. Anonymous poster hash: 020b2...e11 Hvordan sperrer du dem? Anonymous poster hash: 52b72...f50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå