Gå til innhold

Runkeeper: velge gå eller jogge når man bytter på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg beveger meg i kupert terreng og klarer sjelden å jogge hele veien så jeg bytter på å gå og jogge på rundene mine. Men lurer på hva det er lurt å velge på runkeeper da? hvis jeg velger walk og jogger mye, så vil den vel uansett beregne samme antall forbrente kalorier som hvis jeg velger jogging og går mye? Jeg mener: det er vel farten og distansen som beregnes uansett innstilling...eller?

ble litt usikker..

Anonymous poster hash: 546f7...c6c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke la være, men jeg leser alltid Runkeper :fnise:

Anonymous poster hash: bb060...a28
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe dirty mind.

Noen innspill?

Anonymous poster hash: 2f570...26e
Skrevet

Jeg bruker Runtastic og den har en egen intervallfunksjon, kanskje RunkePer også har det?

Gjest earlgrey
Skrevet

Ja, runkeeper har jo en hikingfunksjon :)

Følger denne da jeg lurer på det samme:)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips om intervallfunksjon, skal sjekke! flere tips?

Anonymous poster hash: 2f570...26e
Gjest Belle âme
Skrevet

Trudde appen hette Runkeper, sltså runke per 😂😂

Skrevet

I kupert terreng, som i typ skog uten asfalt, har jeg alltid satt den på hiking, uansett om jeg har gått eller løpt. Som regel gjør jeg jo begge deler, og jeg har alltid tenkt at hiking er den fornuftige tingen.

I forhold til intervall, vet jeg at det går an å legge inn egne. Jeg har gjort det, sånn at appen sier fra når jeg skal skifte tempo. Har likevel ingen aning om den har en egen intervallinnstilling som hiking...

Bør også nevne at jeg er litt lat med den appen annet enn å bruke den som en oversikt over forbedring i tid på min runde. Her om dagen var jeg i ekstase da jeg fant ut at jeg kan bruke den til å logge både pilates og ellipsemaskin :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...