Gå til innhold

Vask av vegger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :rolleyes:

Noen her inne som vet hvordan der er å vaske tapeserte/malte vegger? Blir de skjoldete og må males på nytt? Har et par vegger som må vaskes, men å male de har jeg ikke tid til!

Anonymous poster hash: 4f399...3aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med "vaskes"?

Vegger tåler en nedvask (med det mener man å tørke forsiktig over). Må du gnikke og bruke makt så vil de bli stygge. Hva er det du har fått på veggen?

Anonymous poster hash: 87420...087

AnonymBruker
Skrevet

De trengtes en vask da de ikke er vasket på noen år! Det er ikke noe som må brukes kraft for å få bort tror jeg. Hva bruker man til å vaske slike vegger? Er så redd for at de vil bli skjoldete :(

AnonymBruker
Skrevet

De trengtes en vask da de ikke er vasket på noen år! Det er ikke noe som må brukes kraft for å få bort tror jeg. Hva bruker man til å vaske slike vegger? Er så redd for at de vil bli skjoldete :(Anonymous poster hash: 4f399...3aa

Vasker med ny mopp og moppestativ. (Nye mopper må kjøres en runde i vaskemaskin for å være sikker på at de ikke farger av på veggen.

Bruker enten Yes eller Ajax i håndvarmt vann. Lite vaskemiddel og bland det godt i vannet. Og går over veggene. Da blir det friskt og rent. Noen ganger har jeg en mopp i rent vann og går over med det etterpå.

Pass på å kunn gå opp og ned med moppen og går over hele veggen systematisk, uten for mye trykk på moppen. (Altså ikke skrubb).

Anonymous poster hash: 86ee8...553

AnonymBruker
Skrevet

Vasker med ny mopp og moppestativ. (Nye mopper må kjøres en runde i vaskemaskin for å være sikker på at de ikke farger av på veggen.

Bruker enten Yes eller Ajax i håndvarmt vann. Lite vaskemiddel og bland det godt i vannet. Og går over veggene. Da blir det friskt og rent. Noen ganger har jeg en mopp i rent vann og går over med det etterpå.

Pass på å kunn gå opp og ned med moppen og går over hele veggen systematisk, uten for mye trykk på moppen. (Altså ikke skrubb).

Anonymous poster hash: 86ee8...553

Tusen takk for svar :) får prøve på en vegg som ikke synes så godt først

AnonymBruker
Skrevet

Tørr mikrofiber klut.

Anonymous poster hash: da871...8ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...