AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Hei Noen her inne som vet hvordan der er å vaske tapeserte/malte vegger? Blir de skjoldete og må males på nytt? Har et par vegger som må vaskes, men å male de har jeg ikke tid til! Anonymous poster hash: 4f399...3aa Anonymous poster hash: 4f399...3aa
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Hva mener du med "vaskes"? Vegger tåler en nedvask (med det mener man å tørke forsiktig over). Må du gnikke og bruke makt så vil de bli stygge. Hva er det du har fått på veggen?Anonymous poster hash: 87420...087
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 De trengtes en vask da de ikke er vasket på noen år! Det er ikke noe som må brukes kraft for å få bort tror jeg. Hva bruker man til å vaske slike vegger? Er så redd for at de vil bli skjoldete Anonymous poster hash: 4f399...3aa
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 De trengtes en vask da de ikke er vasket på noen år! Det er ikke noe som må brukes kraft for å få bort tror jeg. Hva bruker man til å vaske slike vegger? Er så redd for at de vil bli skjoldete Anonymous poster hash: 4f399...3aa Vasker med ny mopp og moppestativ. (Nye mopper må kjøres en runde i vaskemaskin for å være sikker på at de ikke farger av på veggen. Bruker enten Yes eller Ajax i håndvarmt vann. Lite vaskemiddel og bland det godt i vannet. Og går over veggene. Da blir det friskt og rent. Noen ganger har jeg en mopp i rent vann og går over med det etterpå. Pass på å kunn gå opp og ned med moppen og går over hele veggen systematisk, uten for mye trykk på moppen. (Altså ikke skrubb). Anonymous poster hash: 86ee8...553
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Vasker med ny mopp og moppestativ. (Nye mopper må kjøres en runde i vaskemaskin for å være sikker på at de ikke farger av på veggen. Bruker enten Yes eller Ajax i håndvarmt vann. Lite vaskemiddel og bland det godt i vannet. Og går over veggene. Da blir det friskt og rent. Noen ganger har jeg en mopp i rent vann og går over med det etterpå. Pass på å kunn gå opp og ned med moppen og går over hele veggen systematisk, uten for mye trykk på moppen. (Altså ikke skrubb). Anonymous poster hash: 86ee8...553 Tusen takk for svar får prøve på en vegg som ikke synes så godt først Anonymous poster hash: 4f399...3aa
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Tørr mikrofiber klut. Anonymous poster hash: da871...8ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå