AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Såå, jeg crusha på denne gutten i flere år da vi trente sammen. Vi mistet kontakten da vi sluttet, men etter ca. to år sendte han meg en meldig på facebook, og vi tok opp kontakten. (Dette er ca. et år siden) Vi begynte å snakke sammen en del, ca hver dag faktisk, og følelsene mine blomstret opp. Vi "hang sammen" en del ganger, litt frem og tilbake. Mot slutten av sommerferien i fjor var vi hjemme hos han. Jeg lå i armkroken hans i flere timer, vi strøk hverandre i håret, hadde små kilekrangler og så videre. Noe hvertfall jeg vil se på som typisk fløring. Men vi kysset aldri. Så mistet vi sakte kontakten utover hørsten. Han beklaget seg en del ganger, og grunnen var vel egentlig av vi var veldig opptatt, han fikk seg ny jobb og så videre. Så tok vi opp kontakten igjen for en stund siden, og vi avtalte å møtes. Igjen endte det opp med kosing, slik som sist gang. Jeg har aldri hatt spesielt mange guttevenner, men jeg vet at han har mange jentevenner. Selv er jeg en veldig kosete person, men jeg vet virkelig ikke om dette er normal oppførsel? vi har vel hele tiden hatt en ganske flørtete tone, og han kaller meg ofte søt og slikt. Men tror dere at han liker meg? Og hvorfor er han da så treig med å "make a move." Anonymous poster hash: 0c921...38a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Han er mann. Enten så vet han ikke hva han vil, eller så venter han på at du skal ta første steget Anonymous poster hash: d0ee7...e28
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Treff han igjen og kyss han når stemninga er på plass. Da går det nok bra. Anonymous poster hash: c02ee...bdd
MarionH Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 (endret) Han er mann. Enten så vet han ikke hva han vil, eller så venter han på at du skal ta første steget Anonymous poster hash: d0ee7...e28 Endret 8. april 2015 av MarionH
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Han er mann. Enten så vet han ikke hva han vil, eller så venter han på at du skal ta første steget Anonymous poster hash: d0ee7...e28 Jeg tror han er redd for forpliktelser, han har hvertfall nevnt det. Jeg på den andre siden er totalt nybegynner på dette punktet. Het ærlig har jeg ikkje en gang kysset noen før, av den enkle grunn at jeg aldri har hatt interesse for noen andre. Hvordan skal jeg i så fall ta det første steget? :O Anonymous poster hash: 0c921...38a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Treff han igjen og kyss han når stemninga er på plass. Da går det nok bra. Anonymous poster hash: c02ee...bdd Tenkt tanken, men guuuud så skummelt det er. Er så redd for å bli avvist :/ Anonymous poster hash: 0c921...38a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå