AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Del Skrevet 8. april 2015 Hei! Jeg tror jeg har fått en soppinfeksjon og har kjøpt canesten krem 10 mg/g, som skal føres langt opp i skjeden vha en applikator. Jeg har lest bruksansvisningen og lest på nettet, men klarer ikke finne helt ut av dette her. Skal man ta en dose hver kveld i seks dager, eller skal man bare ha en enkeltdose av denne? Jeg tok en i går kveld og en i dag, og er usikker på om jeg skal fortsette eller om jeg nå har tatt dobbelt så mye som jeg skal? De indre kjønnsleppene er ikke like ømme og hovne lenger, men jeg klør enda mer enn jeg gjorde tidligere. Når kan jeg forvente bedring på kløen? Og kan jeg bruke litt av denne kremen på de indre kjønnsleppene/rundt skjedeåpningen for å lindre kløe/ømhet der? Håper noen kan hjelpe! Anonymous poster hash: 11efd...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2 Del Skrevet 8. april 2015 Litt småstressa her, ingen som kan hjelpe? :/ TS Anonymous poster hash: 11efd...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 8. april 2015 #3 Del Skrevet 8. april 2015 Det er ikke kremen du skal føre opp i skjeden vel, men vagitorien? Det finnes forskjellige pakninger. Med 1 vagitorie og med flere i. Er det flere i pakken skal du føre inn en hver kveld til det er tomt. Kremen smører du deg med utvendig i en uke og tre dager ekstra om jeg ikke husker helt feil. Hvis symptomene ikke forsvinner må du dra til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #4 Del Skrevet 8. april 2015 Kjære vene, les bruksanvisningen. Du skal da ikke ta krem inn i vagina. Det er en pille til å ta inn i vagina. Det er da mulig å følge bruksanvisningen eller hva?Anonymous poster hash: 2e574...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #5 Del Skrevet 8. april 2015 Dette er ikke den vanlige kremen som skal smøres på utsiden, og ikke vagitorer. Det er en vaginalkrem som kommer med applikatorer som skal fylles opp med krem for så å "sprøytes" dypt inn i skjeden. Pakken kommer med en tube på 35 gram krem og 6 applikatorer. Som jeg skriver i HI har jeg lest bruksanvisningen, men jeg finner ikke noe som omhandler direkte om jeg bare skal ha en dose, eller om jeg skal ta alle. Beklager dersom dere syns jeg virker dum og inkompetent, men jeg har forsøkt på egenhånd, og stiller ikke et spørsmål her på kvinneguiden for morro skyld eller for å mase. Bruksanvisningen står dessuten på Nederlandsk, som jeg kan delvis, men ikke godt nok til at jeg problemfritt kan lese den. Derfor lurte jeg på om noen kanskje kjente til denne typen og kunne hjelpe meg. Anonymous poster hash: 11efd...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #6 Del Skrevet 8. april 2015 Fullfør behandlingen. Selv om du nok føler deg bedre nå, så kan det fortsatt være sporer igjen som må tas knekken på. Hvis ikke så blomstrer det bare opp igjen :/ Og ang bruksanvisningen, den norske som selges finner du her: http://felleskatalogen.no/medisin/canesten-bayer-ab-547234 Prøv evt google translate Anonymous poster hash: 6aa5b...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #7 Del Skrevet 8. april 2015 Fullfør behandlingen. Selv om du nok føler deg bedre nå, så kan det fortsatt være sporer igjen som må tas knekken på. Hvis ikke så blomstrer det bare opp igjen :/ Og ang bruksanvisningen, den norske som selges finner du her: http://felleskatalogen.no/medisin/canesten-bayer-ab-547234 Prøv evt google translate Anonymous poster hash: 6aa5b...b1d Takk for svar. Jeg har vært på den siden og lest. Men den versjonen jeg har står det ikke noe om. Mulig den ikke selges i norge? Google translate har jeg brukt på store deler av bruksanvisningsteksten, men fant likevel ingenting om hvor mange ganger jeg skal bruke den. Får vel bare ta alle seks og håpe på at jeg ikke får en overdose av et eller annet. Anonymous poster hash: 11efd...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #8 Del Skrevet 8. april 2015 TS her. Googlet litt mer og har funnet en engelsk side som virker å omtale det produktet jeg har kjøpt. Her virker det som om jeg skal ta en dose hver kveld og bruke opp kremen. Legger ved link i tilfellet noen skulle lure på det samme en gang. http://www.mydr.com.au/medicines/cmis/canesten-clotrimazole-thrush-treatment-6-day-cream Anonymous poster hash: 11efd...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #9 Del Skrevet 8. april 2015 Takk for svar. Jeg har vært på den siden og lest. Men den versjonen jeg har står det ikke noe om. Mulig den ikke selges i norge? Google translate har jeg brukt på store deler av bruksanvisningsteksten, men fant likevel ingenting om hvor mange ganger jeg skal bruke den. Får vel bare ta alle seks og håpe på at jeg ikke får en overdose av et eller annet. Anonymous poster hash: 11efd...490 Hvis det ikke ligger på felleskatalogen, så selges det ikke her nei. Alle bruksanvisningene ligger der. Veldig greit det. Overdose er det nok vanskelig å ta, men følg det slik du har gjort til nå Anonymous poster hash: 6aa5b...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå