AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Har nettopp fått meg ny tlf, men må jeg virkelig legge inn 1 og 1 kontakt på tlf? Har byttet fra Telenor til Netcom, og alle kontaktene jeg la inn på Min Sky er borte Anonymous poster hash: 5964d...5dc
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Det er to måter å enkelt gjøre dette på. 1. Sett inn det gamle SIM-kortet ditt i den gamle mobilen din. Gå inn i kontaktlisten, og innstillinger, og velg "Importer fra SIM-kort". Da lagres alle kontaktene dine rett på den gamle mobilen. Sett så det nye SIM-kortet ditt inn i den gamle mobilen, gå inn i kontaktlisten og innstillinger, og velg "Eksporter til SIM-kort". Da lagres alle kontaktene på det nye SIM-kortet ditt, og de vil være der når du setter det inn i den nye mobilen. 2. Gå inn i innstillingene i den gamle mobilen din og velg "Sikkerhetskopi og Nullstill". Her kan du velge å sikkerhetskopiere innholdet i mobilen til din Google-konto. Har du logget deg inn med samme epost på den nye mobilen vil dermed alle kontaktene komme dit automatisk. Anonymous poster hash: 9e06c...370
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Det er to måter å enkelt gjøre dette på. 1. Sett inn det gamle SIM-kortet ditt i den gamle mobilen din. Gå inn i kontaktlisten, og innstillinger, og velg "Importer fra SIM-kort". Da lagres alle kontaktene dine rett på den gamle mobilen. Sett så det nye SIM-kortet ditt inn i den gamle mobilen, gå inn i kontaktlisten og innstillinger, og velg "Eksporter til SIM-kort". Da lagres alle kontaktene på det nye SIM-kortet ditt, og de vil være der når du setter det inn i den nye mobilen. 2. Gå inn i innstillingene i den gamle mobilen din og velg "Sikkerhetskopi og Nullstill". Her kan du velge å sikkerhetskopiere innholdet i mobilen til din Google-konto. Har du logget deg inn med samme epost på den nye mobilen vil dermed alle kontaktene komme dit automatisk. Anonymous poster hash: 9e06c...370 Takk for svar, men det er ingenting på min gamle s4 som heter importer fra sim-kort, eller sikkerhetkopi og nullstill. For noe styr.. jeg får bare legge inn kontaktene 1 og 1. Anonymous poster hash: 5964d...5dc
Lutetium 71 Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Om du har lagret kontaktene på gmail, er det så enkelt som å logge seg på gmailen på telefonen, så synkroniserer den kontaktene fra gmail automagisk. Ellers så har man endel muligheter om man går inn på kontakter på mobilen, og velger "Importer/eksporter". (Guiden gjelder Nexus, men android er android)
Neidu!! Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Synkroniser kontaktlisten med google på s4 og så synkroniserer du kontaktlisten med google på s5. Samme googlekonto selvfølgelig ;-)
Gjest Audiot Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 (endret) Takk for svar, men det er ingenting på min gamle s4 som heter importer fra sim-kort, eller sikkerhetkopi og nullstill. For noe styr.. jeg får bare legge inn kontaktene 1 og 1. Anonymous poster hash: 5964d...5dc Trykk på kontakter. Trykk så den knappen til venstre for "hjem" knappen og velg importer/eksporter. Endret 11. april 2015 av Audiot
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #7 Skrevet 11. april 2015 Hvorfor kaste bort penger på å gå fra S4 til S5?! Anonymous poster hash: fbb1a...c3e
Tabris Skrevet 11. april 2015 #8 Skrevet 11. april 2015 Jeg husker ikke hva den heter i farten, men det er en app som kan overføre alt - meldinger, samtalehistorikk, kontakter, bilder osv - fra en Samsung-telefon til den annen bare ved å legge mobilene fysisk oppå hverandre. Min samboer gjorde det for meg da jeg gikk fra Note 3 til S5.
Lutetium 71 Skrevet 11. april 2015 #9 Skrevet 11. april 2015 Jeg husker ikke hva den heter i farten, men det er en app som kan overføre alt - meldinger, samtalehistorikk, kontakter, bilder osv - fra en Samsung-telefon til den annen bare ved å legge mobilene fysisk oppå hverandre. Min samboer gjorde det for meg da jeg gikk fra Note 3 til S5. S Beam?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå