Mynona Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Jeg trenger en ny serie å følge med på. Helst som er på Netflix. Jeg har funnet ut at jeg liker best serier som har avsluttende episoder, liker kriminalserier, liker ikke så godt "mørke" serier, liker scifi-light (ikke sånt som skjer i verdensrommet). Helst noe med flere sesonger. Jeg har sett mye, og liker blant annet dette: Dexter Suits White Collar Bones (lei nå) Castle (lei nå) Mentalist (men gikk lei etter 3 sesonger) Orphan Black Fringe Ressurection CSI (likte de første åra, nå er jeg lei de og) Stalker Person of Interest Criminal Minds Orange is the new Black etc Liker ikke: Breaking Bad Greys Anatomy Deperate Housewifes Så noen forslag?
Hollie321 Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Det er kommet en ny serie på netflix som heter unbraceble kimmy schmidt komedie da
Lady Lovelylocks Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Luther. 3 korte sesonger, kjempespennende.
Andersg Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Vil anbefale X-files serien The 100 er ganske bra Falling skies Continuum the 4400 kanskje defiance - enten like du eller ikke serien. Heroes muligens serier med få sesonger Invasion The event Terra Nova First Wave - 3 sesonger og det gikk på 90 tallet da X-files gikk, men veldig bra serie
Mynona Skrevet 8. april 2015 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2015 Takk for masse forslag. Noterer meg, så har jeg masse å sjekke ut etterhvert som jeg blir ferdig med noen
Andersg Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 bare hyggelig:) kanskje du vil like Under the Dome også.
Fralle Skrevet 8. april 2015 #8 Skrevet 8. april 2015 Det er kommet en ny serie på netflix som heter unbraceble kimmy schmidt komedie da Den anbefaler jeg Begynte på den i går og lo så mye! 1
Andersg Skrevet 8. april 2015 #9 Skrevet 8. april 2015 Glemte å nevne at veldig mange av de seriene jeg har nevnt ikke fins på Netflix.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå