AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Og bruker du å ha noe tilbehør til? Er det mulig å fryse omelett-rester? Anonymous poster hash: b6bbc...04a
Plotty Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Her er det flere ting som er godt champgnon, paprika, tomat, kjøttpålegg (det man måtte ha i kjøleskapet) ulike typer løk osv. litt ost er også godt i vettu...) Spiser det på brød med ketsjup salt og pepper...
Gjest Ennasus Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Rødløk, sjarlottløk, purreløk, vårløk, paprika, potet, skinke, kylling, tomat, kål, sukkererter..
sara-ellis Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Det blir som oftest purreløk og skinke. Av og til har jeg det på eller til brød/rundtstykke. Hvis jeg har rester av rivet ost etter f.eks. taco, så kan jeg ha det på også.
Gjest Ravna Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 (endret) . Endret 18. januar 2018 av Ravna
LittDiva Skrevet 9. april 2015 #9 Skrevet 9. april 2015 Cottage cheese , røkt laks , og det meste av grønnsaker , ost og pålegg ellers
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #10 Skrevet 9. april 2015 Cottage cheese , røkt laks , og det meste av grønnsaker , ost og pålegg ellers Har prøvd en del med cottage cheese, blir godt, men veldig rennende. Osten skiller ut så mye vann når den blir varm.. Har du samme problem?Anonymous poster hash: 238ac...ee2
Gjest Eiss Skrevet 9. april 2015 #11 Skrevet 9. april 2015 Jeg synes cheddarost er veldig godt i omelett samme med spekemat.
Gjest Skrevet 9. april 2015 #12 Skrevet 9. april 2015 Hjemmelagde kjøttboller, spinat, løk, hvitløk pleier å være en slager her hjemme.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #13 Skrevet 9. april 2015 Alt av rester. Pleier å lage varianter med disse ingrediensene: forskjellige løk, aubergine, raspet gulrot, raspet squash, spinat, brokkoli, kokt skinke, bacon, salami, chorizo, svarte oliven, cherrytomat, paprika, gårsdagens kokte poteter, gårsdagens lakserester.. Alltid litt ost på toppen og aller helst servert med et hjemmelaget grovt rundstykke med smør på. Mm, tror faktisk det blir en omelettmiddag i dag! Anonymous poster hash: 9ac98...2d0
Meadow Skrevet 9. april 2015 #14 Skrevet 9. april 2015 Røkte pølser, løk, purre, paprika og fetaost. :-)
veraa94 Skrevet 9. april 2015 #15 Skrevet 9. april 2015 Favoritten er løk, hvitløk, sjampingjong, spinat, salt, pepper og evt litt god ost og bacon
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #16 Skrevet 9. april 2015 Jeg synes en omelett skal være enkel. Egg, vann, skinke, paprika, ost, salt og pepper. Passer på å ha laaang steketid. En omelett skal stekes på svak varme. Anonymous poster hash: 00b8a...8a8
Gjest Lille-pus Skrevet 9. april 2015 #17 Skrevet 9. april 2015 Et par striper baconost eller skinkeost synes jeg er snadder på omeletten før den brettes. - ellers er løk og paprika mine favoritter. Skulle det befinne seg en osteskorpe i kjøleskapet så hender det jeg rasper denne, drysser over, legger på lokk, lar osten smelte og bretter omeletten.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #18 Skrevet 9. april 2015 Jeg har to favoritter: Enkelt og godt: Stekt sopp, salt, pepper, litt sitron og en klatt seterrømme røres sammen, legges på omeletten og omeletten brettes rundt fyllet. Luksusutgaven: Asparges lettkokes eller stekes, og legges på "halvstekt" omelett. Brie (eller annen god lagret ost) legges på når omeletten er nesten ferdig. Omeletten steker videre med lokk på til osten er halvsmeltet og omeletten ferdig. Noen skiver god spekeskinke legges på før servering. Anonymous poster hash: 09a5a...25f
LittDiva Skrevet 9. april 2015 #19 Skrevet 9. april 2015 Har prøvd en del med cottage cheese, blir godt, men veldig rennende. Osten skiller ut så mye vann når den blir varm.. Har du samme problem?Anonymous poster hash: 238ac...ee2 Tar den i på slutten , før jeg bretter omeletten
Rumle Skrevet 9. april 2015 #20 Skrevet 9. april 2015 Stekte potetskiver, cherrytomater, hvitløk og bacon eller lignende, gjerne asparges, fetaost, oliven også - alt etter hva som finnes i kjøleskapet. En slags bondeomelett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå