AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Først og fremst; dette er verdens mest uviktige "problem" 😜 Kan noen fortelle meg hva som er poenget med å bare fortelle A også ikke si B på facebook?! Ser støtt og stadig folk som skriver feks. "Danmark.." eller "Visning..". Det som skjer er at det er noen som spørr om de skal til Danmark eller om de skal kjøpe hus. Men får ikke konkret svar fra vedkommende, som om det er fryktelig hemmelig. Hva er vitsen? Oppmerksomhet? Jeg har for lengst slutta å spørre videre om disse tingene, men her i dag glemte jeg meg litt og kommenterte statusen til en venninne. Hun har vært singel en stund, og i det siste har hun lagt ut på statusen at hun stadig er sammen med en mann (middag, påskeferie, pusse opp badet osv). Så da hun i dag la ut bilde av to vinglass på verandaen og hadde tagget denne mannen spurte jeg om hun hadde fått seg kjæreste. Rett etterpå ble kommentaren min slettet og jeg fikk melding i innboksen hvor det sto at det var litt tidlig og at de ville holde det for seg selv en stund.. Hvorfor i alle dager legger du ut slike "ledetråder" da, hvis det er så veldig privat?! Jeg blir så irritert 😠 😜Anonymous poster hash: bcf9f...8d3 14
kamillete Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Enig... Spør aldri selv men ser at andre gjør det og ikke får svar. Har aldri skjønte greia 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Enig... Spør aldri selv men ser at andre gjør det og ikke får svar. Har aldri skjønte greia Godt det ikke bare er meg 👍Anonymous poster hash: 63542...f41
Gjest krokodillen Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 "danmark" eller "visning" er jo helt ok. trenger ikke skrive en lang avhandling. de er i danmark, eller de er på visning. det er vel opplagt hva de gjør på visning. når det er sagt syns jeg det er håpløst med mennesker som syter,klager og snakker i koder men ber deg passe dine egne saker når du spør om hva som er galt
Crobern Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 " drittdag, jeg er så lei meg." Svar: hva har skjedd!? "Jeg vil ikke snakke om det her"....... Neida, det er ikke bare deg. Tror de vil ha oppmerksomhet. 5
Gjest krokodillen Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Enig... Spør aldri selv men ser at andre gjør det og ikke får svar. Har aldri skjønte greia altså, om jeg skulle svart på alle spørsmål jeg fikk på face på bilder,statuser og kommentarer så hadde jeg knapt hatt tid til annet.
Chifru Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 Enig med TS. Jeg kommenterer ikke slike innlegg, for da føler jeg at jeg "tilfredsstiller" vedkommende sitt "oppmerksomhets-behov". 12
Gjest krokodillen Skrevet 8. april 2015 #8 Skrevet 8. april 2015 " drittdag, jeg er så lei meg." Svar: hva har skjedd!? "Jeg vil ikke snakke om det her"....... Neida, det er ikke bare deg. Tror de vil ha oppmerksomhet. nettopp dette som irriterer meg også.
Gjest krokodillen Skrevet 8. april 2015 #9 Skrevet 8. april 2015 Enig med TS. Jeg kommenterer ikke slike innlegg, for da føler jeg at jeg "tilfredsstiller" vedkommende sitt "oppmerksomhets-behov". her er det snakk om "danmark" og "visning" føler ikke det er noe skrik om oppmerksomhet akkurat
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #10 Skrevet 8. april 2015 Jeg blokkerer "sånne" mennesker fra feeden min. Orker ikke være vitne til det oppmerksomhetsbehovet der. Anonymous poster hash: 90849...69c 10
Chifru Skrevet 8. april 2015 #11 Skrevet 8. april 2015 her er det snakk om "danmark" og "visning" føler ikke det er noe skrik om oppmerksomhet akkurat Det var vel mer snakk om generelt slike statuser der det blir sagt A og ikke B som TS skriver først. 2
Gjest Margit Spat Skrevet 8. april 2015 #12 Skrevet 8. april 2015 Så da hun i dag la ut bilde av to vinglass på verandaen og hadde tagget denne mannen spurte jeg om hun hadde fått seg kjæreste. Rett etterpå ble kommentaren min slettet og jeg fikk melding i innboksen hvor det sto at det var litt tidlig og at de ville holde det for seg selv en stund..Anonymous poster hash: bcf9f...8d3 Her er det bare en ting å "si": Jeg er helt enig med deg, og forstår ikke de som absolutt er nødt til å legge ut slike halvkvedede "hint" hvis de liksom ikke vil ha oppmerksomhet rundt det de hinter om. Ikke akkurat noe stort verdensproblem, men det må være lov å stusse litt over de små problemene i verden også
Gjest krokodillen Skrevet 8. april 2015 #13 Skrevet 8. april 2015 Det var vel mer snakk om generelt slike statuser der det blir sagt A og ikke B som TS skriver først. jeg syns ikke "danmark" eller "visning" faller under denne katogorien. om jeg er på ferie så har jeg annet å gjøre enn å svare på absolutt alt
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #14 Skrevet 8. april 2015 Oppmerksomhettsyke og egosentriske!Anonymous poster hash: 0ce6d...138 1
Gjest Mythic Skrevet 8. april 2015 #15 Skrevet 8. april 2015 Det er verre med folk som sjekker inn på sykehuset, uten å si noe mer. Også kommer det ørten spørsmål om hva som er galt, men svarer vedkommende? Neeeeida.
kamillete Skrevet 8. april 2015 #16 Skrevet 8. april 2015 altså, om jeg skulle svart på alle spørsmål jeg fikk på face på bilder,statuser og kommentarer så hadde jeg knapt hatt tid til annet. 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #17 Skrevet 8. april 2015 Det verste er de kjerringene, som man vet har en utro mann, som legger ut kjærestebilder med mannen, som profilbilde, får 200 likes og 50 kommentarer av slaget: Så nydelige dere er, rene fotomodellene, etc...med haugevis med hjerter..... :D Mens mannen puler bak ryggen deres......og flere av de som ser profilbildet også vet at mannen er utro.... :D Anonymous poster hash: a24e7...de1 3
Neeli00 Skrevet 8. april 2015 #18 Skrevet 8. april 2015 (endret) Statuser som "Danmark" eller "visning" er jo greit nok - vedkommende er i Danmark eller på visning. Om man generelt er nysgjerrig på deres liv kan man lure på hva de holder på med i Danmark eller hva slags hus/leilighet de ser etter, men det er vel ikke veldig "mystisk". Det kan derimot irritere meg med mer dramatiske oppdateringer som "så lei meg/sint/frustrert..." eller bare " ". Dersom noen hadde postet et bilde av to vinglass på terrassen tror jeg ikke at jeg hadde kommentert og lurt på hvem den andre var. Hadde hun truffet noen og de var offisielle hadde hun vel postet bilde av dem sammen. Er vedkommende god nok venninne til at man snakker om sånt, hadde jeg heller sendt en melding. Endret 8. april 2015 av Neeli00 1
Gjest Keikolina Skrevet 8. april 2015 #19 Skrevet 8. april 2015 Ser nok av de som tagger seg hos legevakta, sykehus og lignende. De sier sjeldent hva det er. Oppmerksomhet!
Gjest GlutenBlaster Skrevet 8. april 2015 #20 Skrevet 8. april 2015 Disse menneskene trenger bare mer svar på statusene sine. For eksempel "Sykt irritert på enkelte mennesker" Naturlig svar: "Beklager, det var ikke meningen" Om oppfølging med at det selvfølgelig ikke gjelder meg: "Hvordan i alle dager skulle jeg vite det?" Har blitt unfriendet på grunn av dette. Totally Worth it. 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå