AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Er det umulig å få mer muskler/resultater av styrketrening om man ligger i moderat underskudd? (1700-2000 kcal, jente, 167 cm og 64 kg) Er det bortkastet å trene styrke fullkroppsprogram om man ikke spiser i overskudd, selv om man spiser 2 g protein pr kg vekt? Vil gjerne ned i fettprosent, men samtidig få muskler. Blir demotivert av å trene styrke når det sies at det ikke gir resultater.. Anonymous poster hash: ab2db...5b3
Lizliz Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Det går helt fint blir du sterkere får du mer muskler jeg har økt betraktelig på styrke på moderat underskudd så bare å trene i vei spør du meg !
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Du kommer ikke til å bli større nei, men du kommer til å få mye mer definerte muskler og mindre fettprosent om du spiser moderat mindre og trener styrke! Stå på, resultatene ser du snart! Anonymous poster hash: 3deef...207 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Du må ligge i kalorioverskudd for å bygge muskler. Om du er nybegynner kan du få den kjekke nybegynnereffekten, som vil si at du klarer bygge muskler selv om du er i underskudd. MEN det er aldri bortkastet å trene styrke! Tvert imot er det ekstra viktig å trene tung styrke når du ligger i underskudd, for å forhindre at du taper muskelmasse. Når du ligger i kaloriunderskudd vil kroppen tære både på kroppsfettet og musklene. For å hindre at kroppen bruker for mye muskler som næring må du trene tung styrke. Anonymous poster hash: eae9b...dc3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Tusen takk for svar dere, nå ble jeg veldig letta og glad! "Planen" min er å spise litt i underskudd til jeg oppnår ønsket fettprosent, og samtidig bli så stram/få så mye muskler som er mulig på underskudd.. og når jeg har oppnådd ønsket fettprosent så tenkte jeg å ligge litt i overskudd og prøve å få litt større muskler. Er det noen som vet hvor lang tid det tar omtrent? Om jeg i gjennomsnitt spiser 1900 kcal daglig, og trener fullkroppsprogram 3 ganger i uka? Øker selvfølgelig vektene etterhvert! Anonymous poster hash: ab2db...5b3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Du må ligge i kalorioverskudd for å bygge muskler. Om du er nybegynner kan du få den kjekke nybegynnereffekten, som vil si at du klarer bygge muskler selv om du er i underskudd. MEN det er aldri bortkastet å trene styrke! Tvert imot er det ekstra viktig å trene tung styrke når du ligger i underskudd, for å forhindre at du taper muskelmasse. Når du ligger i kaloriunderskudd vil kroppen tære både på kroppsfettet og musklene. For å hindre at kroppen bruker for mye muskler som næring må du trene tung styrke. Anonymous poster hash: eae9b...dc3 Tusen takk for svar! Hvor lenge er du nybegynner da? Har trent "seriøst" i ca. 3,5 uke og merker at jeg har fått litt mer muskler i armene, men vekta har ikke gått ned mer enn noen hundre. Har gått ned 2 cm rundt midjen bare. Tørr ikke å legge meg under 1800 kcal heller for jeg vil jo bli stram og ikke tynnfeit.. Anonymous poster hash: ab2db...5b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå