Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å spille et spill som tar litt tid men som ikke er kjedlig. Liker spill som Sims og sånt men blir litt fort lei.

Enten til x-box ps2 eller data. Gjerne med spillomtale..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til PS2 anbefaler jeg Jak & Daxter. Har bare spilt ener'n, men toer'n er visst like bra. Det er et type plattform/actionspill. Litt sånn hopp og sprett. Jeg liker ikke actionspill så dette er ikke sånn pang-pang.

Når det gjelder pc så liker jeg Den lengste reisen og Broken Sword 3; The sleeping Dragon. Disse to er eventyrspill. Ingen stress her :wink:

Kanskje noen andre kan anbefale noen strategispill?

Skrevet

Munch's Odyssey. Egentlig et barnespill, men likevel både morsomt og utfordrende. Og så RollerCoaster Tycoon da!

Skrevet

Dette er en link til en amerikansk side som har en samling linker til internettsider som omhandler spill for jenter i alle aldre. Ved hver link står det hvilken aldergruppe linken henvender seg til.

http://www.uswc.org/girlszone.html

Ta en titt og se om du får noen gode tips. Masse rewievs gjort av jenter på PC-spill.

Skrevet

Prøv Doom 3!

Med nokså høy lyd!

Jeg har ikke peiling på hva jenter liker og ikke liker når det gjelder dette her.

Det er et spill.

Målet er å engasjere deg?

Prøv Doom 3!

Skrevet

Sims 2 er like rundt hjørne, og det er hvertfall et spill jeg skal løpe og kjøpe :ler: (sims-frelst som jeg er :sjarmor: )

Skrevet

Tror nok ikke doom 3 er spillet for meg! Diablo var morsomt men doom blir litt vel mye..

Gjerne strategi spill!

Men har noen prøvd sims2?

Skrevet

og gjerne multiplayer via nettverk!

Skrevet

Sims 2 er ikke sluppet ennå, tror den kommer i starten på sept (muligens 2 men husker ikke sikkert)

Skrevet

Gleder meg til Sims2! Prøv forresten SimCity4, men du må ha en ganske kraftig maskin for å ha særlig glede av den.

Skrevet

har det... Men jeg får det ikke til uten å jukse..

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Alone in the Dark 4

Skrevet
Civilization !!! :-)

Støttest. Civ 3, Play the World eller Conquests. (Conquests er det siste då - men krev (kanskje) Civ 3 innstallert. Det og PtW)

Settlers 4 el 5 (om det er ute?) kan kanskje vera noko òg. Har ikkje prøvd dei siste versjonane, men dei har då vore populære...

Skrevet
Civilization !!! :-)

Har det og.. Men det er også litt vanskelig synes jeg.. Og så vinner mannen når vi spiller.. :evil:

Skrevet
den lengste reisen

Ja! Eller The Sims!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...