AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Er det noen av dere som vet hva jeg kan gjøre med veldig synlige blodårer under øynene? Kremer, tabletter o.l.? Anonymous poster hash: 90848...48a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Jeg har synlige blodårene på øyelokkene og veldig mørke ringer under øynene. Alt jeg kan foreslå er å sjekke for allergier(tett nese kan gi mer synlige ringer) drikke 2-3 liter vann hver dag over lengere tid, passe på å ikke klø deg i øynene, bruke en concealer med gul eller lakserosa farge og når du legger på concealer eller øyekrem bruk ringefingeren fordi dette er den svakeste og vil gjøre mindre skade. Øye område er veldig skjørt. Lykke til :-) Anonymous poster hash: 944f2...f82
Underhuden Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 (endret) Forhør deg i en salong om de utfører denne behandlingen: http://beautycellulite.com/teleang.htmved hjelp av en epilasjonsmaskin Edit: Dette altså kun om det er couperose(sprengte blodkar) du snakker om Endret 2. mai 2015 av Underhuden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå