AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Ville du gjort det? Vi har boliglån fra før, men ønsker oss noe større. Ingen barn fra før. Anonymous poster hash: 6bdd0...ebe
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Ville du gjort det? Vi har boliglån fra før, men ønsker oss noe større. Ingen barn fra før. Anonymous poster hash: 6bdd0...ebe Jeg ville ikke gjort det. Et barn "koster" mye iflg sifos budsjett, selv om du i praksis ikke bruker halvparten på det barnet.Anonymous poster hash: 27ff2...750 3
TrickyCicci Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 hvis jeg var sikker på at jeg tålte det evt. nye lånebeløpet hadde jeg ikke sett noen grunn til å nevne det. Jeg kjenner min økonomi bedre enn banken gjør det, og vet hva jeg kan klare.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Vi gjorde. Dumt om noe skulle skje, og dere behøver litt goodwill fra bankens side (utsettelse noen måneder, ting skjer), også legger de sammen x og y, og innser at de ikke hade all relevant informasjon da de innvilget dere lån. Banken så ikke på det som et stort heft. Vi tok det logisk nok med i egen beregning, så det endret ikke noe ift hva vi ønsket og fikk Anonymous poster hash: b1aba...7ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå