AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Hvorfor gjør dere det? Anonymous poster hash: 32694...e87
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Det er jo en uskreven regel. Ingen gidder å ligge en meter alene, ihvertfall ikke damer. Anonymous poster hash: c76f9...a69
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Jeg som jente synes det er kjekt når gutter på nettet oppgir høyde, for jeg har litt problemer med tanken på å date en som er lavere. Får meg til å føle meg så ufeminin og stor.Anonymous poster hash: 955b3...6cc
Uredd Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Kanskje fordi det er mer diskrè enn å oppgi lengden på k"#en... Litt mer alvorlig: Menn - for å få sjans på alle damer som digger høye menn. Damer - digger høye menn så derfor bør ikke dverger lavere enn dem sveipe til høyre...
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Jeg som jente synes det er kjekt når gutter på nettet oppgir høyde, for jeg har litt problemer med tanken på å date en som er lavere. Får meg til å føle meg så ufeminin og stor.Anonymous poster hash: 955b3...6cc Det er visst en legitim følelse å velge partner etter, men om en mann ikke vil ha en maskulin dame (sterk og selvstendig) frodi han mister manndomsfølelsen, så er han bare barnslig og teit.Anonymous poster hash: 41bb8...e1d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Det er visst en legitim følelse å velge partner etter, men om en mann ikke vil ha en maskulin dame (sterk og selvstendig) frodi han mister manndomsfølelsen, så er han bare barnslig og teit.Anonymous poster hash: 41bb8...e1d Om en mann ikke ønsker en kvinne som kroppslig er mer maskulin enn ham fordi det får ham til å føle seg lite maskulin så synes jeg det er helt forståelig og stuereint. Om en mann derimot ikke ønsker seg en mentalt sterk og selvstendig dame fordi han har idéer om at damer skal være svake og avhengige av mannen så synes jeg det er teit. Altså er ikke disse to situasjonene den samme. Når jeg ønsker meg en mann som er høyere enn meg er det sammenliknbart med det første eksempelet jeg kom med her. Anonymous poster hash: 955b3...6cc 1
nordlending Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 Lenge siden jeg har vært innom tinder nå, men jeg gjorde det fordi jeg er ganske høy til å være kvinne, og helst ikke vil være høyere enn mannen.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #8 Skrevet 8. april 2015 Om en mann ikke ønsker en kvinne som kroppslig er mer maskulin enn ham fordi det får ham til å føle seg lite maskulin så synes jeg det er helt forståelig og stuereint. Om en mann derimot ikke ønsker seg en mentalt sterk og selvstendig dame fordi han har idéer om at damer skal være svake og avhengige av mannen så synes jeg det er teit. Altså er ikke disse to situasjonene den samme. Når jeg ønsker meg en mann som er høyere enn meg er det sammenliknbart med det første eksempelet jeg kom med her. Anonymous poster hash: 955b3...6cc Det kvinner blander er mentalt sterk og selvstendig med kontrollerende og overkjørende. Tro det eller ei, så liker menn å ha følelsen av av de leder ting. Smarte damer lar mennene tro det er de som bestemmer, mens det egentlig er de som får vilja si. Det er der mange damer, spesielt norske, failer. Når man da ender opp med å føle seg som dama i forholdet, så er det ikke rart at mange menn henter seg damer fra andre steder. Anonymous poster hash: 41bb8...e1d
CupOfTea Skrevet 8. april 2015 #9 Skrevet 8. april 2015 Helt naturlig. Forstår menn godt om de ikke ønsker at dama er en halvmeter høyere. Eller damer som ikke tiltrekkes av en halvmeter lavere mann.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #10 Skrevet 8. april 2015 Jeg er 197, men oppgir ikke høyden fordi sikkert en del damer ser på det som 'skryt'. I stedet har jeg 'løst' dette ved å inkludere et bilde blant de siste bildene hvor man ser at jeg i forhold til andre er høy.Anonymous poster hash: 599d0...2db 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #11 Skrevet 8. april 2015 Hvis jeg skulle vært på tinder, så skulle jeg ønske jeg var over 190. Samme faen om jeg var feit, tynn eller skalla. Damer ser igjennom det, bare sålenge man har ok personlighet og er høyere. Som jeg liker så si, det er to ting som er usynlige her i verden: feite damer og lave menn. Ja, det er så synd på meg atte Anonymous poster hash: 41bb8...e1d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #12 Skrevet 8. april 2015 Det kvinner blander er mentalt sterk og selvstendig med kontrollerende og overkjørende. Tro det eller ei, så liker menn å ha følelsen av av de leder ting. Smarte damer lar mennene tro det er de som bestemmer, mens det egentlig er de som får vilja si. Det er der mange damer, spesielt norske, failer. Når man da ender opp med å føle seg som dama i forholdet, så er det ikke rart at mange menn henter seg damer fra andre steder. Anonymous poster hash: 41bb8...e1d For det første kan jeg ikke se at du svarer på det jeg skrev nå. For det andre synes jeg det du skriver er helt tullete og baserer seg på denne tåpelige idéen om at dating og forhold er et spill som man hele tiden må spille. Ingen med hodet på rett plass vil være sammen med kontrollerende og overkjørende mennesker. Verken menn eller kvinner. Og jeg som kvinne ønsker ikke en mann som absolutt må lede alt. Jeg synes det er best om vi begge to tar styring fra tid til annen. Hvis en mann føler at han må lede og bestemme for å føle seg vel, er han i mine øyne en tulling. Men uansett har ikke dette du snakker om nå så mye med trådens tema å gjøre, så kanskje greit at du heller lager en egen tråd om du vil spinne videre på disse teoriene? Anonymous poster hash: 955b3...6cc
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #13 Skrevet 8. april 2015 Hvis jeg skulle vært på tinder, så skulle jeg ønske jeg var over 190. Samme faen om jeg var feit, tynn eller skalla. Damer ser igjennom det, bare sålenge man har ok personlighet og er høyere. Som jeg liker så si, det er to ting som er usynlige her i verden: feite damer og lave menn. Ja, det er så synd på meg atte Anonymous poster hash: 41bb8...e1d Jeg hadde ikke hatt noe i mot å date en lav mann om jeg var lav selv. Finnes da flust av lave jenter Anonymous poster hash: 955b3...6cc 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #14 Skrevet 8. april 2015 Hvis gutter har skrevet høyden sin sveiper jeg de til venstre. Det forteller meg at vedkommende er opptatt av å tekkes og please damer (som er opptatt av den slags) istedet for å presentere seg selv på en verdig og trygg måte. Slike gutter trenger jeg ikke. Anonymous poster hash: 45230...1fc 4
guttemann Skrevet 8. april 2015 #15 Skrevet 8. april 2015 Hvis gutter har skrevet høyden sin sveiper jeg de til venstre. Det forteller meg at vedkommende er opptatt av å tekkes og please damer (som er opptatt av den slags) istedet for å presentere seg selv på en verdig og trygg måte. Slike gutter trenger jeg ikke. Anonymous poster hash: 45230...1fc Verdig måte. Tinder. Fnis. 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #16 Skrevet 8. april 2015 Jeg hadde ikke hatt noe i mot å date en lav mann om jeg var lav selv. Finnes da flust av lave jenter Anonymous poster hash: 955b3...6cc Lave jenter foretrekker også høye menn. Anonymous poster hash: 32694...e87 1
CupOfTea Skrevet 8. april 2015 #17 Skrevet 8. april 2015 Hvis jeg skulle vært på tinder, så skulle jeg ønske jeg var over 190. Samme faen om jeg var feit, tynn eller skalla. Damer ser igjennom det, bare sålenge man har ok personlighet og er høyere. Som jeg liker så si, det er to ting som er usynlige her i verden: feite damer og lave menn. Ja, det er så synd på meg atte Anonymous poster hash: 41bb8...e1d Nå finnes det jo mange lave damer. Ser ikke på meg selv som høy, men har datet en fyr som var på strømpelesten like lav/høy som meg... Aldri vært et problem.. Antar en manns høyde betyr mer i hodet hans enn hos alle andre.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #18 Skrevet 8. april 2015 Hvis gutter har skrevet høyden sin sveiper jeg de til venstre. Det forteller meg at vedkommende er opptatt av å tekkes og please damer (som er opptatt av den slags) istedet for å presentere seg selv på en verdig og trygg måte. Slike gutter trenger jeg ikke. Anonymous poster hash: 45230...1fc Det er dette som blir det tåpelige. Mange før spørsmål om høyde og for å slippe oppgis høyden i profilen. Med det resultat at enkelte damer sveiper til venstre av eneste overfladiske grunn at man har oppgitt høyden sin. Rar verden. Anonymous poster hash: 599d0...2db
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #19 Skrevet 8. april 2015 Det er dette som blir det tåpelige. Mange før spørsmål om høyde og for å slippe oppgis høyden i profilen. Med det resultat at enkelte damer sveiper til venstre av eneste overfladiske grunn at man har oppgitt høyden sin. Rar verden. Anonymous poster hash: 599d0...2db Menn som jatter etter overfladiske kvinnfolk og som syns det er viktig å tekkes dem trenger jeg ikke. Jeg vil ha en mann som står for den han ER og ikke har behov for å snu seg etter vinden (damer). Eks; jeg vet at en del menn feks er opptatt av vekt, jeg gidder ikke skrive vekten min fordi "menn" bryr seg om det, fordi jeg vil ha en mann som ikke bryr seg om det. Anonymous poster hash: 45230...1fc
draug 75 Skrevet 8. april 2015 #20 Skrevet 8. april 2015 Hah, jeg måtte sjekke min egen profil nå. - Nei, jeg har ikke skrevet hvor høy jeg er, men jeg har skrevet at jeg er høyere enn en kjendis jeg noen ganger forveksles med... Jeg tror det kommer med fordi høyde er en av de obligatoriske fakta som skal med under oppretting av nettdatingprofil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå