Gå til innhold

jeg skal sone i USA, noen som har noe kunnskap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er en mann på 31 år og har bodd i delstaten oklahoma i 9 år, grunnet vanskelig økonomi ga jeg etter og rana en butikk, dømt til 5 år i et state penitentiary dømt for aggrevated robbery. lurer på om noen har noe kunnskap om forholdene i fengsel i USA? trenger noe råd, har såklart gjort mye research men vil høre om noen her vet noe om hvordan jeg kan forberede meg...

Anonymous poster hash: 1d48a...1fe
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg å gå til Prisontalk Forum

Anonymous poster hash: 45933...a46
AnonymBruker
Skrevet

Skal ts sone i "big mac" i Oklahoma?

Anonymous poster hash: 78dc0...c1d
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du ukjente nettbrukere i norge hvis du bor i USA? Det må da være lettere å få korrekt informasjon fra folk som lever i det landet du skal sone?

Anonymous poster hash: ebb3a...fa9

• Liker 5
Skrevet

Du kommer antaligvis ut som en enda flinkere kriminell enn når du gikk inn er mitt inntrykk av USA sine fengsler og straffesystemet der.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Rape-Ewok-PREPARE-YOUR-ANUS.jpg

Anonymous poster hash: c6339...09b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er enormt stor forskjell på fengsler i USA, og vi aner ikke hvilket du skal til state penetentiary du skal til, hva slags sikkerhetsnivå du skal på eller noe som helst. Tror dessverre ingen her inne kan hjelpe deg all verden, sjansene er nok større for at noen bare dikter opp noe enn at du får en reell tilbakemelding, men det finnes andre fora der man nok kan få bedre hjelp. Ikke noe poeng i at vi skal sitte her og moralisere eller harselere nå heller, slik noen fort begynner med, det høres jo ikke akkurat som om du slapp lett unna uansett.

Anonymous poster hash: 5528e...900
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Du må finne deg noen hvite såkalte gjenger, etter det jeg forstår er det delt inn i grupper.

Du må også trene som f*en , skaff deg muskler, masse muskler og se tøff ut!

Bruk tiden til å lære et yrke og kom tilbake til Norge etterpå.

NB! Ikke se redd ut, i jungæln må du se tøff ut, husk masse masse muskler. Uten stereoider selvfølgelig pga, det kan gi ekstra straff og gjøre deg ekstra aggressiv som er dumt.

+ Muskler

Endret av kjærligbåttur
Skrevet

Du må finne deg noen hvite såkalte gjenger, etter det jeg forstår er det delt inn i grupper.

Du må også trene som f*en , skaff deg muskler, masse muskler og se tøff ut!

Bruk tiden til å lære et yrke og kom tilbake til Norge etterpå.

NB! Ikke se redd ut, i jungæln må du se tøff ut, husk masse masse muskler. Uten stereoider selvfølgelig pga, det kan gi ekstra straff og gjøre deg ekstra aggressiv som er dumt.

+ Muskler

Du antar at TS er kvit?

Kva dersom har er brun, svart eller anna? Tipper Aryan Brotherhood då avslår søknaden om opptak... :P

Skrevet

Ikke mist såpa i dusjen....

• Liker 1
Skrevet

jeg er en mann på 31 år og har bodd i delstaten oklahoma i 9 år, grunnet vanskelig økonomi ga jeg etter og rana en butikk, dømt til 5 år i et state penitentiary dømt for aggrevated robbery. lurer på om noen har noe kunnskap om forholdene i fengsel i USA? trenger noe råd, har såklart gjort mye research men vil høre om noen her vet noe om hvordan jeg kan forberede meg...

Anonymous poster hash: 1d48a...1fe

Er du norsk statsborgar TS? Har du søkt om soningsoverføring til Norge?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...