Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min samboer har et barn, og ønsket oss et til. Ble gravid med en gang, men mistet i uke 8. Dette er nå hele 3 måneder siden (hjelpes tiden går fort!), og vi ønsker nå å prøve på nytt.

Eggløsning er til helga eller tidlig i neste uke, og jeg lurer på om det er noen som har noen tips for å gjøre forholdene optimale? Jeg vil så gjerne bli gravid raskt og være over de usikre 12 første ukene når vi drar på ferie. Blir jeg ikke gravid denne pp, så venter vi til over sommeren :) Så det er liksom enten NÅ eller i august.

Anonymous poster hash: 5a901...a6c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tips er å ha sex annenhver dag.

Anonymous poster hash: 9a7bd...02b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det er litt omdiskutert, men jeg ville begrenset koffein. Noen mener det øker sjansene for abort.

Anonymous poster hash: 74f15...786
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det er litt omdiskutert, men jeg ville begrenset koffein. Noen mener det øker sjansene for abort. Anonymous poster hash: 74f15...786

Man kan mene mye, men vitenskapelige undersøkelser sier man kan ta seg en kopp eller to per dag.

Hvis man vet hva vitenskapelig undersøkelse betyr da.

Skrevet

Å miste en gang er dessverre veldig vanlig. Ingenting sier at du skal oppleve det flere ganger.

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Er vel få tips på akkurat dette. Sitter den ikke så var det mest sannsynlig noe galt med embryoet, da rydder kroppen opp på egenhånd. Siden dere alt har et barn sier jo dette at du og din livmor er velegnet for å bære frem barn :)

Leser man litt embryologi forstår man etterhvert hvor stort et mirakel det er å føde et friskt barn!

Ønsker deg masse lykke til :)

Anonymous poster hash: bc816...0aa
Skrevet

Man kan mene mye, men vitenskapelige undersøkelser sier man kan ta seg en kopp eller to per dag.

Hvis man vet hva vitenskapelig undersøkelse betyr da.

Hvorfor den tonen? 2 kopper om dagen er å begrense koffein. Hun har da ikke sagt noe om totalavhold.

• Liker 2
Skrevet

Ts, dere trenger mest sannsynlig ingen andre triks enn å ha sex. En abort betyr ikke økt risiko for abort ved neste svangerskap når du har et barn fra før. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...