liv Skrevet 21. august 2004 #1 Del Skrevet 21. august 2004 Har dere fått den? Bor i Oslo og her pleier den å dukke opp relativ raskt etter at de er nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 21. august 2004 #2 Del Skrevet 21. august 2004 Fikk min på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. august 2004 #3 Del Skrevet 21. august 2004 Har ikke kommet på Nordstrand ennå... Eller så har huseieren kastet den uten å huske det, men han var helt sikker på at det ikke hadde skjedd. (Vi deler nemmelig postkasse med dem vi leier hos.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 21. august 2004 Ikke kommet her.. Og jeg bor i litt lang gangavstand til ikea.. Vil ha nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. august 2004 #5 Del Skrevet 21. august 2004 Hele katalogen ligger jo på nett, men det blir IKKE det samme... Foreldrene mine har fått den, jeg skal dit på tirsdag. Håper min kommer før det da, men jeg får i alle fall se den på tirsdag. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 21. august 2004 #6 Del Skrevet 21. august 2004 Fikk den på torsdag....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2004 #7 Del Skrevet 21. august 2004 Fikk den på mandag, har "katalogshoppet" siden da. Vi tar oss en tur i nærmeste fremtid for å kjøpe litt møbler til stue og bad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. august 2004 #8 Del Skrevet 21. august 2004 Ikke fått den enda. Men vi skal flytte snart så den skal jeg koooooose meg masse med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2004 #9 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg har ikke fått den ennå. Så den hos mamma'n min og hadde lyst til å be om å få den siden hun aldri er på IKEA. Men selv om hun ikke drar dit så kan det jo hende at hun sender meg Får visst bare vente jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. august 2004 #10 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg fikk min på onsdag jeg, og det var flere som fikk den noen dager før meg.Bor i Sør-trøndelag et sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 21. august 2004 #11 Del Skrevet 21. august 2004 Vi fikk den på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luskeludvig Skrevet 21. august 2004 #12 Del Skrevet 21. august 2004 Fikk min på torsdag, jippi! Mye jeg har lyst å kjøpe, men vi er på flyttefot, og da har jeg funnet ut at det er bedre å vente til vi er flyttet før jeg starter shoppingen. Bor i hedmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. august 2004 #13 Del Skrevet 21. august 2004 Fikk den for flere dager siden.....likte bedre den forrige jeg -Charmina 82 dager til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 21. august 2004 #14 Del Skrevet 21. august 2004 Fikk en på onsdag og en på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. august 2004 #15 Del Skrevet 21. august 2004 Fekk han på måndag, trur eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 22. august 2004 #16 Del Skrevet 22. august 2004 Fikk en på onsdag og en på torsdag. Fy fillern, heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #17 Del Skrevet 22. august 2004 Dere er vel klar over at dersom dere har "Nei takk til uadressert reklame"-lapp på postkassa, så får dere heller ikke IKEAkatalogen? Jeg har sånn lapp, og tenker å bestille katalogen over nett i slutten av mnd. Da blir navnet mitt skrevet på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 22. august 2004 #18 Del Skrevet 22. august 2004 Såklart vi vet *ler* Jeg vet i alle fall det, og det har IKEA gått ganske bra ut med i reklame på forrsiden av Aftenposten nå også så jeg. Står noe sånt som "Det er jo bare å ta av lappen for en dag eller to, så får du katalogen vår". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 22. august 2004 #19 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg vil også ha IKEA-katalogen!! Var i bursdag i går til noen som hadde fått den, men klarte å la katalogen ligge... . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 22. august 2004 #20 Del Skrevet 22. august 2004 Nå har jeg fått min Ikea katalog! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå