Gjest Tex Skrevet 21. august 2004 #1 Skrevet 21. august 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=240465 Hva syns vi dere?
Tusenfryd Skrevet 21. august 2004 #2 Skrevet 21. august 2004 Ingen nyhet, det sto om dette i Aftenposten på forsommeren. Jeg vet ikke hva du synes, men jeg kan personlig forstå de som gjør dette. Særlig hvis man har en historie i familien som tilsier at dette faktisk kan komme til nytte. Dog liker jeg ikke at folk skal tjene penger på andres angst. men vi lever i et samfunn hvor folk forsikrer bikkja si og ikke barna, så...
Charmina Skrevet 21. august 2004 #3 Skrevet 21. august 2004 Jeg skjønner litt de som gjør det - men hadde vel ikke gått til dette skrittet selv!Men kanskje om vi hadde mye sykdom i familien.Tror dette kommer til å bli mer og mer vanlig! Klems Charmina 82 dager til termin
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2004 #4 Skrevet 21. august 2004 Er som alt nytt! Skremmende. Om 10 år så blir også dette rutine.
BritElin Skrevet 22. august 2004 #5 Skrevet 22. august 2004 Hvis det er fakta at dette kan redde livet i til felle barnet skulle få en sykdom så skulle det vel vært rutine på alle sykehus? Er vel ikke verre det enn å få barn som skal være "redningsdonor" til et sykt barn? Hilsen BritElin
Gjest agurk Skrevet 22. august 2004 #6 Skrevet 22. august 2004 Stygt at andre skal tjene seg rik på andres angst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå