Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei☺ spør for en venninne som tok en clearblue (kryss) på mandagsmorning som var gaaanske svak, men vi begge såg en strek der! Uklart om det var farge på den... nå tok hun en ny og sendte bilde til meg.. akkurat likt kryss☺ er denne testen positiv synes dere?☺ jeg ville sagt JA!!💕

Anonymous poster hash: 8771d...58d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får jo ikke lagt til bilde, men det er en svaakt strek der... men er strek positiv eller kan den være falsk?☺

AnonymBruker
Skrevet

Får jo ikke lagt til bilde, men det er en svaakt strek der... men er strek positiv eller kan den være falsk?☺

Du får ikke legge ut bilde som anonym

Anonymous poster hash: 58dbb...74c

AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke legge ut bilde som anonym

Prøvde uten og, men funket ikke😑

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde uten og, men funket ikke

Prøv å legge det ut i Tinypic

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Hvis det er farge i streken er den positiv. Ellers er det en skyggestrek (ikke positiv).

AnonymBruker
Skrevet

Hun ble ikke klok på det krysse, så kjørte ned på butikken og kjøpte den som viser gravid + uker... og hun fikk opp GRAVID 1-2💕 nå er vi så glade begge to... jeg er 4+4 og hun hakk i hel😄😄

AnonymBruker
Skrevet

Hun ble ikke klok på det krysse, så kjørte ned på butikken og kjøpte den som viser gravid + uker... og hun fikk opp GRAVID 1-2 nå er vi så glade begge to... jeg er 4+4 og hun hakk i hel

Gratulerer begge to :)

Anonymous poster hash: 3484d...73d

Skrevet

Huff... lykken varte ikke lenge! I går fikk hun store smerter og det viste seg svangerskap utenfor livmor... hun må mest sannsynlig operere bort den ene egglederen😳

Håper bare spira mi sitter denne gangen💕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...