Gjest lilletroll Skrevet 21. august 2004 #1 Skrevet 21. august 2004 Er så UTROLIG mørk under øynene!! UANSETT hvor mye søvn jeg får meg!! Jeg drikker mye vann (har hørt det hjelper) men sminker meg ikke, så jeg kan ikke få sminket det vekk, heller....(synes aldri det blir bra uansett...) HJELP MEG!!!!!!
Gjest Myumi Skrevet 21. august 2004 #2 Skrevet 21. august 2004 Sminker meg ikke så jeg kan ikke sminke det vekk.... hjelp meg? Hva er du ute etter egentlig- magi? Mørke ringer under øynene kan reduseres noe med rett krem men dette kan ta år. En concealer er hva du trenger.
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2004 #3 Skrevet 21. august 2004 Feks den fra Kanebo, den er kjempebra Mørke ringer under øynene er genetisk betinget, og har man det..så må man bare leve med det. All verdens kremer og vann hjelper lite.
Gjest Ethereal Skrevet 21. august 2004 #4 Skrevet 21. august 2004 Kremer med vitamin K skal hjelpe, men jeg har ikke sett det i salg i Norge. Concealer er nok det beste, du trenger ikke bruke annen sminke hvis du ikke vil. Jeg er også fornøyd med Kanebo.
Gjest lilletroll Skrevet 22. august 2004 #5 Skrevet 22. august 2004 Har jo prøvd å sminke det vekk, men det ser ikke bra ut...kanskje bare ikke funnet rette sminken jeg, da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå