Gå til innhold

Snakk om rask levering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakk om rask levering på Brudekjolen i Oslo. Jeg var innom de på lørdag og bestilte kjolen min... Da fikk jeg beskjed at det ville ta opptil 3-4 mnd før den kom. I dag fikk jeg telefon fra de og de fortalte meg at kjolen min hadde kommet. Så jeg skal hente kjolen min i morgen... JIPPI!!!!! Kan ikke tro det. :D Måtte bare fortelle det til dere.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tør jeg å spørre hva du ga for kjolen din ???

Jeg er redd du har gitt sikkert dobbelt så mye enn jeg ga for min....

Å kjøpe kjoler i brudesalonger i Norge er sååååååå dyrt.....

MEN det viktigste er jo at du blir fornøyd da !!

MEN til alle neste års bruder..... anbefaler jeg en mail til RanneiH..

~Trine~

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er all denne reklamen for RanneiH, er det virkelig lov?

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Begynner nesten å bli litt lei reklamen for RanneiH ja, Kanskje det er hun selv som skriver inn alt? Sånn jeg har forstått det så kjøper hun inn billig fra usa o.l. og tar så en fortjeneste på det selv. Mye lurere å kjøpe direkte selv, det blir jo enda billigere!

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Glemte i farten å gratulere Nikki! Håper vi snart får se bilder da, kjolen din høres kjempespennende ut! :D

Skrevet

Så gøy, Nikki!! Da må du love å ta bilde av den og legge det ut her, så vi får se vidunderet. :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Sorry da...

Jeg heter Trine og bor i Nordland. Jeg anbefaler bare folk det jeg har positive erfaringer med selv.

Det gjør jo alle !!!!

Jeg gifter meg i august og gleder meg !! Lykke til alle andre sommerbruder også !!

~Trine~

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Jeg ga 10200 kr for kjolen og har undersøkt i Danmark, USA, Sverige og en del andre land... Til og med Kroatsia og konjklusjonen var at den ikke finnes i USA, det blir dyrere og bestille den fra de andre nevnte landene. Så jeg er godt fornøyd med kjåpet. Jeg er heller ikke noe fan av å bestille ting over nettet, da jeg har hartt dårlig erfaring med det. Så nå fikk dere svar på det. Jeg skal legge ut bilde av den så fort jeg har fått, men jeg må sende det i privat melding da min kjære har funnet ut mitt nick. Men det går vel bra??

Skrevet

Det var jeg som skrev det forrige innlegget. Men det skjønte der kanskje.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...