Gå til innhold

Må man ha utdrikningslag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vil først legge til at jeg ikke skal gifte meg i nær fremtid, men det virker som det kanskje nærmer seg en forlovelse, så.. Jeg har en bekymring. Og det er det med utdrikningslag. Må man ha det? Jeg har nesten ingen venninner, de beste vennene jeg har er menn, og det virker som man bare skal ha venninner i utdrikningslaget sitt, men jeg vet ikke hvem som skulle vært med utenom søstrene mine.. I tillegg drikker jeg ikke noe særlig.. Vet det er en teit ting å tenke på, men. Og det er vel forlover som arrangerer det, og min forlover ville vært en homofil kompis av meg tror jeg, om det går an med en av det motsatte kjønn da. Ååh teit ting å bekymre seg for, men jeg ser for meg et sånt "I love you, man" scenario, og jeg blir litt stresset av det :P

Anonymous poster hash: b0d2e...372

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må aldeles ikke ha utdrikningslag, det kan du gi beskjed om til forloveren din om. De to gangene jeg har vært forlover har jeg spurt om bruden (har bare vært forlover for andre kvinner) vil ha det. Den ene sa ja, den andre sa nei.

Men du kan selvfølgelig ha utdrikningslag med venner av begge kjønn eller med bare motsatt kjønn, og du kan selvfølgelig ha forlover av det motsatte kjønn.

Anonymous poster hash: bc596...dee
AnonymBruker
Skrevet

Du må aldeles ikke ha utdrikningslag, det kan du gi beskjed om til forloveren din om. De to gangene jeg har vært forlover har jeg spurt om bruden (har bare vært forlover for andre kvinner) vil ha det. Den ene sa ja, den andre sa nei. Men du kan selvfølgelig ha utdrikningslag med venner av begge kjønn eller med bare motsatt kjønn, og du kan selvfølgelig ha forlover av det motsatte kjønn. Anonymous poster hash: bc596...dee

Okey, takk for svar :)

Anonymous poster hash: b0d2e...372

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig må du ikke det? For å bli gift må du skrive under på papirer, med vitner til stede.

Anonymous poster hash: 0c24f...5c2
  • Liker 1
Skrevet

Neida, klart du ikke må det :) Hvis dere ønsker en markering, hva med å invitere til felles forlovelsesfest (med nære venner og familie)?

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig må du ikke det? For å bli gift må du skrive under på papirer, med vitner til stede.

Anonymous poster hash: 0c24f...5c2

Ikke helt sånn det foregår, men enig i det du prøver å si =)

Anonymous poster hash: c9802...09a

Gjest MissMa
Skrevet

Det trengs absolutt ikke! Jeg hadde ei venninne som skulle gifte seg- vi var en 4 stk som var ute å bare spiste en god middag ilag :)

AnonymBruker
Skrevet

Det trengs absolutt ikke! Jeg hadde ei venninne som skulle gifte seg- vi var en 4 stk som var ute å bare spiste en god middag ilag :)

Og det er for meg også en type utdrikningslag

Anonymous poster hash: c9802...09a

• Liker 1
Skrevet

Nei, selvsagt må man ikke ha utdrikningslag! Det får være opp til den enkelte. Selv hadde jeg det ikke, og jeg er fremdeles gift.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...