vea Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Sluttet på pillene for 78 dager siden, synfase (28) og gjennomførte brettet før jeg kuttet pillene. Jeg har pr. dags dato ikke hatt noen form for mensen utenom siste uka på (sukker)pillene. Før jeg startet på pillene var mensen super-uregelmessig, jeg hadde mensen i hytt å kanon i tide og utide. Jeg hadde den litt her og der i spredt utover måneden. Jeg forventa egentlig det samme når jeg kuttet pillene nå, men jeg har ikke sett noe til mensen i det hele tatt. Vet at mensen kan være vanskelig å forstå seg på etter p-pilleslutt så dette er i og forsåvidt greit. MEN de siste dagene har jeg vært plaget med stikk i høyre side på nedre del av magen, skikkelig knipetak før det gir seg. Har også vært litt småkvalm, ikke nevneverdig dårlig i den forstand, så dette kan ha ingenting å si. Har tatt to graviditetstesten i løpet av 4-5 dager med suuupersvake streker, den første så ikke samboeren, og den andre var litt (ikke mye) tydeligere enn den første. Har vært utfor falsk positiv tidligere så vet ikke helt hva jeg skal tro. Jeg har aldri vært plaget med mensensmerter, har ei heller merket noe på eggløsning. Var 15år når jeg begynte på p-pillene, og hadde mensen i hytt og gevær, så jeg har vell egentlig aldri hatt mensensmerter så vidt jeg vet. Vet liksom ikke helt når jeg kan teste heller siden jeg ikke vet om jeg har hatt eggløsning, eller når jeg forventer å få uken heller. Blir vell å teste om en uke eller to om dette vedvarer å mensen ikke dukker opp. Hvordan utarter egentlig mensensmerter seg? Er en strek en strek med tanke på falsk positiv sist? Føler meg litt teit som sitter å spør om dette som 25 åring Vet at dere ikke kan si om jeg er gravid eller ei, men er dette likhetstrekk med EL og/eller mensen? Evnt. noen andre som har vært borti lignende etter pilleslutt som kan gi en pekepinn på hvordan det endte med dere?
Gjest Gjest_Idja Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Hvis du ser en farget strek på testene, så er den positiv. Man kan ikke få falsk positiv, men av og til kan egget ikke rekke å feste seg skikkelig slik at man får en positiv test pga befruktet egg, uten at det ender i graviditet (kjemisk graviditet). Så det var kanskje det du hadde den gangen du trodde du hadde falsk positiv? Eventuelt en tidlig SA. Ville forsøkt å teste igjen 4-7 dager etter første gang du fikk positiv test. Er den positiv, så er den positiv. Hvis du alltid har hatt veldig uregelmessig mens med tullete blødninger før du begynte på p-piller ville jeg nok dratt til en gynekolog. Jeg har også det problemet, og det er ikke vits å gå lenger enn nødvendig med en teit syklus. Men forhåpentligvis er du jo gravid.
vea Skrevet 8. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2015 Hvis du ser en farget strek på testene, så er den positiv. Man kan ikke få falsk positiv, men av og til kan egget ikke rekke å feste seg skikkelig slik at man får en positiv test pga befruktet egg, uten at det ender i graviditet (kjemisk graviditet). Så det var kanskje det du hadde den gangen du trodde du hadde falsk positiv? Eventuelt en tidlig SA. Ville forsøkt å teste igjen 4-7 dager etter første gang du fikk positiv test. Er den positiv, så er den positiv. Hvis du alltid har hatt veldig uregelmessig mens med tullete blødninger før du begynte på p-piller ville jeg nok dratt til en gynekolog. Jeg har også det problemet, og det er ikke vits å gå lenger enn nødvendig med en teit syklus. Men forhåpentligvis er du jo gravid. Går ut fra at den første var kjemisk ja. Nå har jeg tatt to tester med så svak strek at jeg lurer på om jeg innbiller meg det hele, får heller se om en ukes tid om det forsvinner eller (forhåpentligvis) blir sterkere. Det er greit om det er negativt, men veldig velkommen om det skulle være positivt selv om det kræsjer litt med bryllupsplaner Tenkte jeg skulle avvente en stund til med gynekolog, var med legen for en måneds tid siden og han mente at jeg skulle heller la det gå sin gang i noen måneder, om noe ikke dukket opp til etter sommeren skulle jeg komme tilbake til han eller få en time hos gynokolog.
vea Skrevet 9. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2015 Så er jeg testoman, så klarte selvsagt ikke å holde meg i skinnet i en uke og begir meg nok en gang ut på å tolke strek. Tror jeg må ordne en digital eller noe neste uke, vet ikke helt hva jeg skal tro.
nyher Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Jeg ser noe, men det er nok lurt med en digital test ja
vea Skrevet 9. april 2015 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2015 Jeg ser noe, men det er nok lurt med en digital test ja Får bare unngå alt av apotek på noen uker Når kroppen er tulen så blir hodet tullete, ergo jeg blir testoman hehe
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Synes jeg ser noe..Vent et par dager (vet hvor enkelt det er... ) og oppdater oss! Anonymous poster hash: 673b0...261
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå