AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Stor forskjell mellom barna mine der. En bare stoppet av seg selv, mens en annen måtte avvennes sakte men sikkert. Han var 1 1/2 år da det var helt stopp. Avvenning kan gjøres på litt forskjellig måte, men min erfaring er at det beste er å kutte tilbudet litt etter litt. Noen ganger er det greit med noe annet som "substitutt" som smokk, flaske melk etc.. Med barn nummer tre husker jeg rett og slett ikke... Anonymous poster hash: 4baaa...c1c
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Her ville ikke jenta ha mer pupp etter at jeg fikk mensen tilbake. Hadde da ammet i 10 mnd så det var på tide 😜Anonymous poster hash: d2bd2...6b4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Min var nesten 18mnd og viste ingen tegn på å slutte av seg selv. Siden det ble masete, og hun mer og mer krevde pupp på en litt aggressiv måte, valgte jeg å slutte (selv om jeg personlig godt kunne fortsatt om det bare var på kvelden feks). Valgte å kutte tvert. Ingen nedtrapping annet enn at vi hadde snakket med henne om at nå skal vi snart slutte. Valgte å slutte i det vi dro på juleferie til besteforeldrene. Da var dagene anderledes og fylt med mye aktiviteter og andre folk. Pluss at pappaen var tilgjengelig hele tiden for å avlede/legge osv. Gikk fint:)Anonymous poster hash: d40e1...d6b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Har ikke ammet. Anonymous poster hash: a8a5b...677
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Det gikk egentlig litt av seg selv da jeg begynte i jobb igjen. Hun var 9 mnd og jeg mistet melken. Anmet på kvelden i en nedtrappingsperiode og deretter fikk hun mme. Hun fikk mme på dagen da jeg var på jobb og pappaen var hjemme ettersom jeg ikke klarte å pumpe ut nok til henne. Anonymous poster hash: e8886...590
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 Har ikke ammet.Anonymous poster hash: a8a5b...677 Lurer på hvorfor du svarer da?Anonymous poster hash: 3f715...768 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #8 Skrevet 8. april 2015 Sluttet tvert. Anbefales ikke pga GIGAMELKESPRENG som varte LENGE! Anonymous poster hash: ecb0a...eaf
Sushi Skrevet 8. april 2015 #9 Skrevet 8. april 2015 Bare slutta. Gikk fra én amming om kvelden til ingenting, så jeg fikk ikke melkespreng eller noe sånt. Barnet var 14 mnd og brydde seg ikke.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #10 Skrevet 8. april 2015 Lurer på hvorfor du svarer da? Anonymous poster hash: 3f715...768 Det har ikke du noe med. Anonymous poster hash: a8a5b...677
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå