AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Jg vet depresjon kan ødelegge tilknytningen til barna og forstår at barnehagen og helsestasjonen ønsker det beste for barna. Jeg har selv søkt hjelp og ønsker å få bukt med depresjonen. Den siste tiden føler jeg at jeg på en måte blir overvåket. Barnehagen spør mange spørsmål om meg når jeg kommer og henter og observerer hvordan jeg er med barnet. Dette har også far begynt med og jeg føler jeg blir veldig unaturlig rundt barna når jeg blir observert. Jeg føler det er visse forventninger til hvordan jeg skal være og jeg føler at de leter etter ting jeg gjør feil. En av grunnene til at jeg sliter med depresjonen er at jeg føler at jeg ikkje gjør en god nok jobb som mor. Jeg har mye dårlig samvittighet og skyldfølelse for at alt jeg burde gjøre og ikke gjøre. Jeg syns dette er fryktelig vanskelig og vet ikke hvordan jeg skal takle det. Kan nevne at psykologen har fokus på mine følelser og virker ikke bekymret for tilknytningen barna. Ei heller føler jeg meg "uglesett" av henne. Hvordan skal jeg takle å være med barna når jeg føler at andre observerer?Anonymous poster hash: fa3c4...a79
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Du skal være deg selv og være glad for at du har mennesker rundt deg som faktisk bryr seg om både deg og barna dine .Anonymous poster hash: ad3ee...845
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå