Catia Skrevet 21. august 2004 #1 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg synes klart Liverpool. De KAN spille & drible som bare... ! Gøy å se fotball når de spiller! Hva er ditt favorittlag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 21. august 2004 #2 Del Skrevet 21. august 2004 Ut av de to må jeg si Liverpool.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #3 Del Skrevet 23. august 2004 Mitt favorittlag er det laget som til enhver tid sist slo Chelsea. Av de to ovennevnte lagene er United favoritten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 23. august 2004 #4 Del Skrevet 23. august 2004 For husfredens skyld United, for min egen skyld Arsenal.... Men så har jo ikke jeg særlig peiling på fotball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 23. august 2004 #5 Del Skrevet 23. august 2004 Hører ikke denne tråden hjemme på Sport og fritid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #6 Del Skrevet 23. august 2004 Nei, dette er dønn aktuelle saker! Ikke kom her med krig og sult og politikk og fandenskap når Premier League er i gang, assa! Sharon, er ikke det den nye backen til Middlesborough? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 23. august 2004 #7 Del Skrevet 23. august 2004 Liverpool såklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 23. august 2004 #8 Del Skrevet 23. august 2004 En gang for lenge leeenge siden likte jeg Manchester,fordi Beckham var jo der Nå liker vi jo ikke han noe særlig,både fordi han tilsynelatende er meget glad i kvinnemennesker men også fordi han fant seg den værste kråka i england å fostre unger på.De ble riktig nok ganske søte da men, huff for ei dame :-? Nå er det Rosenborg,på grunn av ikkeno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 23. august 2004 #9 Del Skrevet 23. august 2004 Liverpool, og det har det vært i 24 år. Ikke favorittklubben min lenger men helt klart foran Man U. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 23. august 2004 #10 Del Skrevet 23. august 2004 Da jeg var yngre var favoritten Liverpool, men nå har jeg blitt mer bevist og heier på Ham-Kam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 24. august 2004 #11 Del Skrevet 24. august 2004 United så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 24. august 2004 #12 Del Skrevet 24. august 2004 LIVERPOOL....! Har vært mitt favorittlag siden jeg var 6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #13 Del Skrevet 17. september 2004 Liverpool. Ingen over, ingen ved siden av. Sann e det me den saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 18. september 2004 #14 Del Skrevet 18. september 2004 Man utd... Men blir mindre og mindre interessert i fortball, kanskje fordi jeg blir lei da min kjære skal ha med seg ALT som går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. september 2004 #15 Del Skrevet 28. september 2004 For husfredens skyld, her også, så er det helt klart Liverpool. Kommer det Utd. stuff inn i kåken blir det brent av mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #16 Del Skrevet 29. september 2004 Da jeg var yngre var favoritten Liverpool' date=' men nå har jeg blitt mer bevist og heier på Ham-Kam [/quote'] Kunne ikke sagt det bedre selv! Et liv - et lag! HAM-KAM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandula Skrevet 12. oktober 2004 #17 Del Skrevet 12. oktober 2004 Helt klart Liverpool! Det har vært laget siden jeg var bitte-bitte liten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 12. oktober 2004 #18 Del Skrevet 12. oktober 2004 For husfredens skyld' date=' her også, så er det helt klart Liverpool. Kommer det Utd. stuff inn i kåken blir det brent av mannen. [/quote'] Skriver under på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dawn Skrevet 12. oktober 2004 #19 Del Skrevet 12. oktober 2004 Sambo er Liverpool-fan, jeg er Arsenal-fan. Men vi heier gjerne på motsatt lag om det kan gavne klubben vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Titti74 Skrevet 13. oktober 2004 #20 Del Skrevet 13. oktober 2004 Liverpool! Bare for....-vet ikke?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå