Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk overført et lydopptak via Bluetooth. Etter å ha hørt på det, kan jeg ikke finne det noen plass. Trodde det lagret seg på telefonen. Skulle absolutt hatt det. Noen som kan forklare meg hvor det Evt har lagret seg?

Anonymous poster hash: c0a66...ccc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hva slags telefon du har

Anonymous poster hash: 16c73...ae1

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hva slags telefon du har Anonymous poster hash: 16c73...ae1

Samsung galaxy

Skrevet

Hei, dersom filen ikke bare ble streamet, så kan du koble telefonen til en PC med USB-kabel. Da kan du "rote" gjennom alle mappene på mobilen som Download, Dokumenter etc. Det gjør det også mulig å søke i mappene/hele telefonen. Du kan også forsøke å bruke S Finder (søkefunksjonen på Galaxy) på selve telefonen.

AnonymBruker
Skrevet

Hei, dersom filen ikke bare ble streamet, så kan du koble telefonen til en PC med USB-kabel. Da kan du "rote" gjennom alle mappene på mobilen som Download, Dokumenter etc. Det gjør det også mulig å søke i mappene/hele telefonen. Du kan også forsøke å bruke S Finder (søkefunksjonen på Galaxy) på selve telefonen.

Uff dette forstod jeg ikke noe av.

Jeg vet ikke hva det betyr om noe ble "streamet". Jeg fikk lastet over på min telefon via Bluetooth et lydopptak. Da kom det et nedlastingsikon i displayen. Jeg trykte på det og da kunne jeg høre lydopptaket. Dermed forsvant ikonet for nedlasting, og når jeg nå skal høre opptaket på ny finner jeg det ikke, men jeg vet heller ikke hvor jeg skal lete. Jeg har ikke USB kabel.

Dette er et intervju gjort i fobindelse med jobb, så skulle hatt det for å skrive referat. Takk for videre hjelp.

Skrevet

Gå inn i den vanlige musikk appen og let der. Hvis ikke du finner det der kan du gå til mine filer og så til nedlastinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...