Shagya Skrevet 21. august 2004 #1 Skrevet 21. august 2004 Da jeg har gått over til LimeWire ønsker jeg å fjerne WinMX og Kazaa. De ligger ikke under legg til/fjern programmer, men jeg finner dem om jeg søker etter dem. Hvordan blir jeg kvitt programmer som ikke ligger i legg til/fjern programmer ?
kjellebassen Skrevet 21. august 2004 #2 Skrevet 21. august 2004 Hvis jeg husker riktig fra da jeg fjernet Kazaa fra min egen maskin (Noe som gikk greit) så bruker du "Kazaa Installer" fila til å avinstallere Kazaa også. Kan hende det samme gjelder for WinMX men du kan jo bruke søkefunksjonen på startmenyen og lete etter alle filer med WinMX i navnet. Hvis du da ikke finner en fil som heter "WinMX Uninstaller" eller lignende så prøv installeringsfila.
Shagya Skrevet 21. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2004 Takk for svar ! Fikk fjernet Kazaa, men Winmx fikk jeg ikke bort..
Shagya Skrevet 21. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2004 ..... Jeg skrev i hovedinnlegget at programmet ikke ligger under legg til/fjern programmer.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. august 2004 #6 Skrevet 21. august 2004 Jeg skrev i hovedinnlegget at programmet ikke ligger under legg til/fjern programmer. Så det, men tror du lyver . Den ligger nok der, helt i bånn, under winodws xp hurtigreprasjonspakkene.
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2004 #7 Skrevet 21. august 2004 WinMX står nederst på lista hos meg iallfall, men det er lett å blingse for alt man leser er Windows XP ...
Shagya Skrevet 21. august 2004 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2004 Så det, men tror du lyver . Den ligger nok der, helt i bånn, under winodws xp hurtigreprasjonspakkene. Jo, jeg lyver, du har helt rett. Fant den, men selv om jeg fjernet den fra legg til/fjern programmer, så finner jeg fortsatt WinMX når jeg søker etter det...
Gjest Den utstødte Skrevet 21. august 2004 #9 Skrevet 21. august 2004 Let etter WinMX under "søk" og slett derfra. Så kjører du: http://www.ccleaner.com/ GOT IT?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå