Gå til innhold

Hvordan bli kvitt WinMX & Kazaa ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg har gått over til LimeWire ønsker jeg å fjerne WinMX og Kazaa.

De ligger ikke under legg til/fjern programmer, men jeg finner dem om jeg søker etter dem.

Hvordan blir jeg kvitt programmer som ikke ligger i legg til/fjern programmer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg husker riktig fra da jeg fjernet Kazaa fra min egen maskin (Noe som gikk greit) så bruker du "Kazaa Installer" fila til å avinstallere Kazaa også. Kan hende det samme gjelder for WinMX men du kan jo bruke søkefunksjonen på startmenyen og lete etter alle filer med WinMX i navnet. Hvis du da ikke finner en fil som heter "WinMX Uninstaller" eller lignende så prøv installeringsfila.

Skrevet

Takk for svar !

Fikk fjernet Kazaa, men Winmx fikk jeg ikke bort..

Skrevet
.....

:ler:

Jeg skrev i hovedinnlegget at programmet ikke ligger under legg til/fjern programmer.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

:ler:

Jeg skrev i hovedinnlegget at programmet ikke ligger under legg til/fjern programmer.

Så det, men tror du lyver :). Den ligger nok der, helt i bånn, under winodws xp hurtigreprasjonspakkene. ;)

Skrevet

WinMX står nederst på lista hos meg iallfall, men det er lett å blingse for alt man leser er Windows XP ...

Skrevet

Så det, men tror du lyver :). Den ligger nok der, helt i bånn, under winodws xp hurtigreprasjonspakkene. ;)

Jo, jeg lyver, du har helt rett.

Fant den, men selv om jeg fjernet den fra legg til/fjern programmer, så finner jeg fortsatt WinMX når jeg søker etter det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...