AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Del Skrevet 7. april 2015 Etter kirken har jeg et ønske om å ha feiringen hos mine foreldre. Jeg har skjønt at dette ikke er det vanlige å gjøre, men vi er i underkant av 30 gjester og er ikke formelle som personer. Det kommer til å bli dekket ute i hagen (et partytelt) men ønsker ikke å ha det et "tilfeldig" sted. Jeg har satt min tanke på at det vil være veldig koselig, samtidig som det ikke vil være særlig formelt. For barn/ungdommene som kommer, kan de trekke seg tilbake til soverom til søsken om det blir kjedelig for de minste. Jeg mener dette vil være det perfekte bryllupet, hvor det blir mer avslappet stemning. Hva tenker dere? Noen som har hatt det hjemme og har noen tanker å dele? Anonymous poster hash: eb8d4...f43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #2 Del Skrevet 7. april 2015 Uformelt bryllup er toppers. Det eneste er jo at det blir mer jobb for dere og foreldrene dine som skal rigge og rydde. Dessuten har dere jo fare for regn eller dårlig være generelt, ettersom det er utendørs (partytelt duger ikke helt i pøsregn), så det er sikkert lurt å ha en kriseløsning på dette. Ellers skulle jeg ønske at alle bryllyp var små og uformelle. Greit å pynte seg litt en gang i blandt, men hotell/restaurent-bryllup er dørgende kjedelige og belastende å være gjest i. Lykke til Anonymous poster hash: 39644...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7. april 2015 #3 Del Skrevet 7. april 2015 Det hørtes fantastisk koselig ut Bare sørg for å ha en backupløsning i tilfelle dårlig vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #4 Del Skrevet 7. april 2015 Uformelt bryllup er toppers. Det eneste er jo at det blir mer jobb for dere og foreldrene dine som skal rigge og rydde. Dessuten har dere jo fare for regn eller dårlig være generelt, ettersom det er utendørs (partytelt duger ikke helt i pøsregn), så det er sikkert lurt å ha en kriseløsning på dette. Ellers skulle jeg ønske at alle bryllyp var små og uformelle. Greit å pynte seg litt en gang i blandt, men hotell/restaurent-bryllup er dørgende kjedelige og belastende å være gjest i. Lykke til Så kjekt å høre da! Partytelt fordi stekende sol ikke er deilig å spise middag til... Om det regner eller skulle være behov, vil det dekkes på inne, hvor jeg håper gjestene føler det er greit nok med plass. Enig i at det kan bli stivt, og jeg har utrolig stor tilknytning til barndomshjemmet, samtidig som det er i nærheten av kirken. Jeg gleder meg og håper det blir en bra dag. Anonymous poster hash: eb8d4...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #5 Del Skrevet 7. april 2015 Er det plass til det? Hvor mange kommer i bryllupet da? Anonymous poster hash: 905f1...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #6 Del Skrevet 7. april 2015 Er det plass til det? Hvor mange kommer i bryllupet da? Regner med vi blir mellom 20-30 gjester, så det skal være grei plass i huset og hagen. Anonymous poster hash: eb8d4...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #7 Del Skrevet 7. april 2015 Uformelt bryllup er toppers. Det eneste er jo at det blir mer jobb for dere og foreldrene dine som skal rigge og rydde. Dessuten har dere jo fare for regn eller dårlig være generelt, ettersom det er utendørs (partytelt duger ikke helt i pøsregn), så det er sikkert lurt å ha en kriseløsning på dette. Ellers skulle jeg ønske at alle bryllyp var små og uformelle. Greit å pynte seg litt en gang i blandt, men hotell/restaurent-bryllup er dørgende kjedelige og belastende å være gjest i. Lykke til Tenkte å sende foreldrene til hotell eller liknende, slik at de kan føle seg som gjester og reise vekk etter festen. Skal hjelpe dem med å rydde og fikse opp både før og etter festen. "Oppussingen" starter allerede neste helg, hvor jeg og mannen fint skal være med hele veien. Anonymous poster hash: eb8d4...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #8 Del Skrevet 8. april 2015 Uformelt bryllup er toppers. Det eneste er jo at det blir mer jobb for dere og foreldrene dine som skal rigge og rydde. Dessuten har dere jo fare for regn eller dårlig være generelt, ettersom det er utendørs (partytelt duger ikke helt i pøsregn), så det er sikkert lurt å ha en kriseløsning på dette. Ellers skulle jeg ønske at alle bryllyp var små og uformelle. Greit å pynte seg litt en gang i blandt, men hotell/restaurent-bryllup er dørgende kjedelige og belastende å være gjest i. Lykke til Anonymous poster hash: 39644...f80 Ble nysgjerrig jeg nå På hvilken måte er et hotel/restaurant-bryllup belastende for gjestene? Ts; Mine svigerforeldre ble gift hjemme og hadde mat/fest der. Jeg synes det virket veldig intimt og hyggelig Anonymous poster hash: 609e0...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #9 Del Skrevet 8. april 2015 Så lenge mannen din også er komfortabel hjemme hos dine foreldre så er jo det bare flott! Men har dere noen back-up-plan dersom det skulle regne, eller skal dere fortsatt ha det i party-teltet da? Anonymous poster hash: 9ceb4...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #10 Del Skrevet 8. april 2015 Tenkte å sende foreldrene til hotell eller liknende, slik at de kan føle seg som gjester og reise vekk etter festen. Skal hjelpe dem med å rydde og fikse opp både før og etter festen. "Oppussingen" starter allerede neste helg, hvor jeg og mannen fint skal være med hele veien. Anonymous poster hash: eb8d4...f43 fantastisk gjort! en kjempeidé! Hadde selv bryllup i hagen jeg har de beste barndomsminner fra (mine besteforeldres). Det var uformell og avslappet stemning sammen med de som betyr mest for meg, og jeg kan ikke se for meg at denne dagen skulle bli bedre på noen som helst annen måte! Toppen av lykke er trygge omgivelser, nære mennesker og lave skuldre. Vi var heldigvis heldig med været, så vi var utendørs frem til nærmere midnatt (husk pledd). Hadde plan B og testet bordene inne på forhånd. Anonymous poster hash: 160dd...8d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #11 Del Skrevet 8. april 2015 Synes det høres veldig bra ut, så lenge du har mulighet til å sette opp partytelt til gjestene. Min søster feiret bryllupet hjemme hos mine foreldre. Vi var bare 12 gjester da, bare aller nærmeste familie. Det var veldig greit. Hater stive, formelle ting, så var veldig kjekt å ha det slik. Anonymous poster hash: 581a3...9a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TorillK Skrevet 21. april 2015 #12 Del Skrevet 21. april 2015 Vennina mi hadde bryllupet hjemme i Mai i fjor og det ble veldig vellykket. De har brukt et stort partytelt i hage og jeg synes det var veldig fint. Alle gjestene var fornøyde og hadde det veldig konfortabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pipegakk Skrevet 23. april 2015 #13 Del Skrevet 23. april 2015 Vi skal ha utendørs bryllup i mine foreldres hage ved sjøen, med partytelt på brygga og tapas. På den måten får jeg mitt største ønske - å gifte meg ved havet! Det eneste er at vi håper på fint vær, men ellers har vi plass til alle både i sjøbod og hus/nabohus. Men ja, HUSK PLEDD. Vi har omtrent to fester på plassen i året, og hvert å begynner fleecepleddene å deles ut rundt klokka 21:00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 24. april 2015 #14 Del Skrevet 24. april 2015 Hadde jeg hatt plass hadde jeg selvsagt valgt å ha det hjemme. Jeg tror det er plass (og kjøkken fasiliteter) som gjør at folk ikke har det hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå