AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Jeg har ikke barn selv, men elsker dem! Har venninner med barn, tantebarn, er barnehagelærer og generelt så syns jeg barn er flotte vesner. Så hva er din søteste opplevelse med ditt/andre sitt barn? Kan fortelle om en liten tantegutt som har blitt racer på ipad og smart-telefon. En kveld min bror var her, tok han med ungen på 2 år. Så fant han mobilen min, og begynte å sveipe! Jeg trodde jeg skulle falle av stolen av latter, for det var virkelig så søtt og morsomt at jeg fant det utrolig bedårende. Anonymous poster hash: 9c82c...d9f
Timseh Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Det er så mye, men kommentarene hans er herlig. Han er 3 år; - mamma, du er min skjønning - du er min bestevenn - åå, du er så god og skjønn - du er min lille stumpelump - elsker deg NESTEN mer enn spiderman, mamma Osv, hver eneste dag 2
Hattifnatten Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 (endret) Jenta her er snart halvannet år, og viser en flott form for empati og omsorg allerede. Hun har et søskenbarn som bare er baby enda. Og hver gang vi er med h*n, så går hun bort og stryker på hodet og klemmer på h*n. Om h*n gråter finner hun en leke og gir til h*n, og finner stadig vekk ting h*n kan leke med når h*n ligger på gulvet. Synes det er utrolig fint å se, så lenge det varer.. kan jo hende det tar en brå slutt . Endret 9. april 2015 av Hattifnatten
melly666 Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Tantebarnet mitt på 3 var og feiret jul med oss sist jul. Som flere av dagens barn fikk hun veldig mange gaver, gjerne flere fra samme person. Broren hennes er ikke så flink til å fake enda, og det ble mye surmuling over gavene derfor var det ekstra koselig når hun åpnet gavene. For hver gave hun pakket opp holdt hun det hun fikk seiersfult opp i luften, og ropte "Jaaaa, akkurat sånn jeg ønsket meg!". Og da mener jeg hver eneste gave positiv iallefall
Miss moneypenny Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Det er mye, men i dag: minsten lå i senga mi, og sa: mamma hva skal du nå? Jeg: sove. Han: pass på meg da, og tok armen min rundt seg. 3 år 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 fuck off Anonymous poster hash: 08b86...e58 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 fuck off Anonymous poster hash: 08b86...e58 Okei? Jeg kan fortelle noe broren min gjorde da han var liten også. Jeg var bestevenn med tanten min, og hun var absolutt min "favorittperson". Så sa jeg; "Tante, du er bestevennen min!" Og da skulle ikke broren min være noe verre, så han sa; "Tante, du er BESTEMORA mi!" hahaha Da var bestemor tydeligvis bedre enn bestevenn. Anonymous poster hash: 9c82c...d9f 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #9 Skrevet 9. april 2015 Når stebarnet mitt ringer mer på FaceTime for å si han savner meg og pappaen sin! Det er så koseligAnonymous poster hash: 97235...5f4 1
Calypso Skrevet 9. april 2015 #10 Skrevet 9. april 2015 Er vel ingen hemmelighet at jeg ikke er så barnevennlig men jeg må innrømme at jeg ble litt sjarmert da barna i barnehagen ved siden av gamle jobben ropte "der kommer hu kule dama!" da jeg var på vei tilbake etter en tur på butikken. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå