YoyoMa Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Jeg har ikke klart å finne sommerjobb, men jeg må likevel level i juni og juli. Lånekassen utbetaler ikke en dritt de to månedene. NAV nekter å støtte meg de to månedene. Må jeg bli uteligger? Jeg vurderer sterkt å kontakte media å gjøre dette til en større sak enn asylbarna. Jeg har også sendt mail til fri rettshjelp i håp om at de kan hjelpe meg mot denne urettferdigheten.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Studenter har ikke krav på sosialstønad. Skrev ikke du om dette i fjor også? Da burde du kanskje lært Anonymous poster hash: 9b8d6...faf 7
YoyoMa Skrevet 7. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2015 Studenter har ikke krav på sosialstønad. Skrev ikke du om dette i fjor også? Da burde du kanskje lært Anonymous poster hash: 9b8d6...faf Jeg er ikke student i juni og juli for faen. Er ikke noe skole i juli.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Jeg er ikke student i juni og juli for faen. Er ikke noe skole i juli. Så lenge du er immatrikulert og ikke jobber så er du per definisjon student, selv om det er sommerferie. Anonymous poster hash: 9b8d6...faf 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Jeg har ikke klart å finne sommerjobb, men jeg må likevel level i juni og juli. Lånekassen utbetaler ikke en dritt de to månedene. NAV nekter å støtte meg de to månedene. Må jeg bli uteligger? Jeg vurderer sterkt å kontakte media å gjøre dette til en større sak enn asylbarna. Jeg har også sendt mail til fri rettshjelp i håp om at de kan hjelpe meg mot denne urettferdigheten. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=842263&page=1 Hvordan klarte du deg i fjor? Fikk du sommerjobb da? Du har fortsatt et par måneder på å søke. Anonymous poster hash: d8a80...8ae 1