Gå til innhold

Hva synes dere om kjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/te-amo-1134/floral-sequin-mesh-prom-dress-340531-6096/?utm_source=Criteo&utm_medium=Display&utm_campaign=Retargeting%20NO

Jeg likte denne, men synes dere den er harry/glorete?

Den ser også veldig kort ut (jeg er veldig ung, men det korteste jeg bruker er kjoler som når til rett over knærne.. Føler meg naken med kortere kjole) men så er modellen også 175. Jeg er 158, så kjolen vil vel nå ned til knærne på meg :)

Jeg er usikker på dette med ryggen også.. Samtidig tenkte jeg kanskje å ha en veldig pen, svart skinnjakke over og da vil ikke ryggen synes. Jeg har aldri noen gang brukt en kjole med åpen rygg. Er det "utfordrende" om dere forstår med åpen rygg, eller er det greit?

Anonymous poster hash: dddb4...827
AnonymBruker
Skrevet

Verste jeg har sett.

Anonymous poster hash: 3cb2b...cb7
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den var stilig, men kanskje best hvis modellen var brunette/mørkt hår

Anonymous poster hash: f1023...425
Skrevet

Jeg synes den var glorete, ja, men ikke direkte harry. Stygg synes jeg definitivt den var, og du kan jo ikke ha BH under en sånn kjole, så den forutsetter jo at du har små pupper.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den er veldig kort, ja, selv om den kanskje blir litt lengre på deg. Jeg synes også den er for kort til å ha bar rygg. Du må også huske at dersom du er så mye lavere enn modelen at kjolen får grei lengde kan det gjennomsiktige partiet komme for langt ned på ryggen din.

Anonymous poster hash: 6a53e...dc8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den var glorete, ja, men ikke direkte harry. Stygg synes jeg definitivt den var, og du kan jo ikke ha BH under en sånn kjole, så den forutsetter jo at du har små pupper.

Jeg har nærmest ikke pupper.

Den er veldig kort, ja, selv om den kanskje blir litt lengre på deg. Jeg synes også den er for kort til å ha bar rygg. Du må også huske at dersom du er så mye lavere enn modelen at kjolen får grei lengde kan det gjennomsiktige partiet komme for langt ned på ryggen din.

Anonymous poster hash: 6a53e...dc8

Oi, ja, det er sant. Vil ikke vise rumpa til hele verden heller..

Anonymous poster hash: dddb4...827

Gjest Tigress
Skrevet

Eg trur ikkje lengda på ryggen vil vere eit problem i det heile, den er ikkje transparent til nedanfor midja, ser det ut til. Eg er personleg ikkje så kjempeglad i mesh i det heile, men eg synest dette kan funke. Men heile poenget er jo at ryggen er bar, så skjønar ikkje heilt kvifor du skal dekkje han til. Kan du ikkje då heller kjøpe ein kjole som ikkje har gjennomsiktig rygg og som er litt lenger, liksom?!

Gjest Nanne70
Skrevet

Typisk billig og glorete Nelly-kjole. Beklager, men denne synes jeg ikke var noe fin i det hele tatt.

Skrevet

Den var virkelig ikke pen, og så veldig billig ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg svinger begge veier. Deler av den synes jeg kan være pen, mens jeg synes mønsteret blir litt mye.

AnonymBruker
Skrevet

Fysj, jeg brakk meg nesten.

Anonymous poster hash: a19cd...3b8
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes den der ut som et plagg til barbiedukker. Mener å huske jeg hadde noe lignende til mine når jeg var liten.

Tror kjolen hadde vært finere med hel rygg, det ble liksom bare litt for mye av alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...