AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Er på jakt etter noen sneakers jeg kan bruke til "alt". Er opptatt av at de matcher jakkene mine, og de jeg går mest i er en sort, en olivengrønn og en mørkeblå. Kunne beige sneakers vært noe tro? Noen som vet om noen fine OG gode? (jeg går MYE) Takk på forhånd Anonymous poster hash: c566b...f63
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Vagabond. Finnes i flere farger f eks beige. Fine og gode å gå i!!Anonymous poster hash: 0d874...7b1
aliloll Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Nike Roshe, Nike Thea, Reebok Classic. Alle disse er supergode å gå i, og finnes i utallige farger! Mine favorittsko
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Tusen takk for tips, jenter!Har nettopp kikket på nett, fant ikke Vagabond i beige (med mindre de var i semsket skinn....).... Likte Nike sine bedre av utseende enn de fra Reebok... Hvilken av Nike modellene er best, syns du aliloll? Finnes disse i beige? Anonymous poster hash: c566b...f63
funginger Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 (endret) Synes New Balance sine er kulere enn nike. https://www.zalando.no/new-balance-m574-sneakers-lav-ne212a008-102.html disse ser jo ut som riktig farge ca. (de ser finere ut på foten) Uansett, mtp. de fargene du sier du bruker ville jeg heller kjøpt mørkeblå/navy sko, de kan brukes til omtrent alt. Endret 8. april 2015 av funginger
snøfrisk Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 New Balance! Kjempefine og veldig gode å gå i.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Synes New Balance sine er kulere enn nike. https://www.zalando.no/new-balance-m574-sneakers-lav-ne212a008-102.html disse ser jo ut som riktig farge ca. (de ser finere ut på foten) Uansett, mtp. de fargene du sier du bruker ville jeg heller kjøpt mørkeblå/navy sko, de kan brukes til omtrent alt. New Balance! Kjempefine og veldig gode å gå i. Disse NB skoene, er de kun designet til å gå i, eller kan man også jogge i dem? Og er de gode å gå lenge og langt i, puster de? Anonymous poster hash: c566b...f63
funginger Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 Disse NB skoene, er de kun designet til å gå i, eller kan man også jogge i dem? Og er de gode å gå lenge og langt i, puster de? Anonymous poster hash: c566b...f63 Da de ble laget for første gang ble de nok laget til å løpe i. Det ble jo Converse og, men de er nok ikke til jogging på asfalt, nei.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. april 2015 #9 Skrevet 10. april 2015 Da de ble laget for første gang ble de nok laget til å løpe i. Det ble jo Converse og, men de er nok ikke til jogging på asfalt, nei. Synes jeg husker å ha lest noe om at Converse ikke passer til joggeturer siden de ikke har støtdempere? Eller blander jeg det med et annet merke? Uansett merker jeg det er veldig ubehagelig i mine føtter bare jeg går en vanlige arbeidsdag med Converse på beina.
funginger Skrevet 12. april 2015 #10 Skrevet 12. april 2015 Synes jeg husker å ha lest noe om at Converse ikke passer til joggeturer siden de ikke har støtdempere? Eller blander jeg det med et annet merke? Uansett merker jeg det er veldig ubehagelig i mine føtter bare jeg går en vanlige arbeidsdag med Converse på beina. Som jeg sa: DA de ble laget. Ikke nå, for nesten 100 år siden ble de laget for å spille basket i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå