Gå til innhold

Every-day sneakers...?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på jakt etter noen sneakers jeg kan bruke til "alt". Er opptatt av at de matcher jakkene mine, og de jeg går mest i er en sort, en olivengrønn og en mørkeblå. Kunne beige sneakers vært noe tro? Noen som vet om noen fine OG gode? (jeg går MYE)

Takk på forhånd :)

Anonymous poster hash: c566b...f63
AnonymBruker
Skrevet

Vagabond. Finnes i flere farger f eks beige. Fine og gode å gå i!!

Anonymous poster hash: 0d874...7b1

Skrevet

Nike Roshe, Nike Thea, Reebok Classic. Alle disse er supergode å gå i, og finnes i utallige farger! Mine favorittsko :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips, jenter!Har nettopp kikket på nett, fant ikke Vagabond i beige (med mindre de var i semsket skinn....).... Likte Nike sine bedre av utseende enn de fra Reebok...

Hvilken av Nike modellene er best, syns du aliloll? Finnes disse i beige?

Skrevet

New Balance! Kjempefine og veldig gode å gå i.

AnonymBruker
Skrevet

Synes New Balance sine er kulere enn nike.

https://www.zalando.no/new-balance-m574-sneakers-lav-ne212a008-102.html

disse ser jo ut som riktig farge ca. (de ser finere ut på foten)

Uansett, mtp. de fargene du sier du bruker ville jeg heller kjøpt mørkeblå/navy sko, de kan brukes til omtrent alt.

New Balance! Kjempefine og veldig gode å gå i.

Disse NB skoene, er de kun designet til å gå i, eller kan man også jogge i dem? Og er de gode å gå lenge og langt i, puster de?

Skrevet

Disse NB skoene, er de kun designet til å gå i, eller kan man også jogge i dem? Og er de gode å gå lenge og langt i, puster de?

Da de ble laget for første gang ble de nok laget til å løpe i. Det ble jo Converse og, men de er nok ikke til jogging på asfalt, nei.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Da de ble laget for første gang ble de nok laget til å løpe i. Det ble jo Converse og, men de er nok ikke til jogging på asfalt, nei.

Synes jeg husker å ha lest noe om at Converse ikke passer til joggeturer siden de ikke har støtdempere? Eller blander jeg det med et annet merke? Uansett merker jeg det er veldig ubehagelig i mine føtter bare jeg går en vanlige arbeidsdag med Converse på beina.

Skrevet

Synes jeg husker å ha lest noe om at Converse ikke passer til joggeturer siden de ikke har støtdempere? Eller blander jeg det med et annet merke? Uansett merker jeg det er veldig ubehagelig i mine føtter bare jeg går en vanlige arbeidsdag med Converse på beina.

Som jeg sa: DA de ble laget. Ikke nå, for nesten 100 år siden ble de laget for å spille basket i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...