Eleah Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Denne testen er vell negativ? Ser en svaaak grå strek, men den gjelder vell ikke?
palamina Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 (endret) Kan like gjerne være positiv den der? Man ser da streken veldig godt. Men bildet er så dårlig, så det er litt vanskelig å si. Hvis streken er svak, svak rosa og kom innen den angitte tida ville jeg holdt en knapp på positiv. - Ser nå at du beskriver streken som grå, og da er jeg litt mer skeptisk til positiv. Endret 7. april 2015 av palamina
Eleah Skrevet 7. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2015 Kan like gjerne være positiv den der? Man ser da streken veldig godt. Men bildet er så dårlig, så det er litt vanskelig å si. Hvis streken er svak, svak rosa og kom innen den angitte tida ville jeg holdt en knapp på positiv. - Ser nå at du beskriver streken som grå, og da er jeg litt mer skeptisk til positiv. Så du ser streken godt du også? :-/ Ja, den var mer grå enn rosa
palamina Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Så du ser streken godt du også? :-/ Ja, den var mer grå enn rosa Ja, har ingen problemer med å se den på skjermen min. Men den skal jo ha sugd til seg farge for å være positiv. Det hender en del tester får en reaksjon med fuktigheten bare, så stripa blir mer synlig uten å være positiv og da ser den svakt grå ut. Jeg har fått noen sånne selv, og da var de negative. De positive kunne man se hadde bittelitt farge i seg.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Ser den godt, men klarer ikke å se farge. Ta en ny om et par dager:)Anonymous poster hash: 7c2f4...e95
Eleah Skrevet 8. april 2015 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2015 Ser den godt, men klarer ikke å se farge. Ta en ny om et par dager:)Anonymous poster hash: 7c2f4...e95 Grålig farge..
Silfen Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 Den er jo ikke trukket seg skikkelig sammen engang. Bør vente til fargen har satt seg før du tolker resultat.
Lunalille Skrevet 8. april 2015 #8 Skrevet 8. april 2015 RFSU? Isåfall er streken din på feil plass.. Ihvertfall i forhold til min her:
Silfen Skrevet 8. april 2015 #9 Skrevet 8. april 2015 Den skyggen på øverste test er jo bare skyggen fra stangen i midten.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #10 Skrevet 8. april 2015 Ingen burde bruke rfsu, flere opplever å få feil resultat. Har også opplevd å få positiv uten at jeg var gravid.. Md farge til og med!Anonymous poster hash: 3a2c8...0f9
Eleah Skrevet 9. april 2015 Forfatter #11 Skrevet 9. april 2015 Den skyggen på øverste test er jo bare skyggen fra stangen i midten. Å, det er godt å høre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå