AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Eg har ingen ting å gjere på fritida og eg har lyst å begynne på noe ,men eg veit ikkje kva eg vill begynne på fordi eg liker ikkje fotball eller håndball. Eg har lyst å jogga men eg gidder ikkje og eg synest det er kjedelig men eg føler eg må jogga fordi eg føler att viss eg ikkje gjer da så kommer eg til å bli feit og da vill eg ikkje kva skal eg gjer ???Anonymous poster hash: d1d76...1f8
Tvist Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Gå/jogg eller ta sykkelen til jobb/skole. Eller start med kampsport/dansekurs eller lignende?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Hvorfor må du absolutt jogge da? Det finner jo haugevis av ting du heller kan gjøre. Kampsport Sykle Fjellturer Tennis Squash Orienteringsløping Klatring Svømming Dansing Roing/padling Bare for å nevne noe.. Anonymous poster hash: d0bc5...619
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Hvor bor du? Sjekk om det finnes utendørstreninggrupper der. Anbefaler Meir www.meirtrening.no Vet også om mange som er fornøyd med Aktiv bootcamp www.activept.no Dette er styrke- og intervalltrening ute som ikke krever at man er god til noe. Trening for alle aldre og med forskjellig form.Anonymous poster hash: 28bb2...9ca
Sykkelguri Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Invester i gode klær for utevær :-) Enten for sykkel eller bare rett å slett ut å gå. Man trenger ikke å jogge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå