AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Dette er kjøkkenet mitt fra IKEA, i en slags trefarge jeg ikke er så glad i. Lurer derfor på om noen har tips til en veggfarge som kunne gjort at helhetsinntrykket ble bedre/trefargen ble tonet ned? Akkurat nå er det hvite vegger, i tillegg er kjøkkenflisene på ene siden av veggen hvite, og listene er i en slags beige farge. Jeg har selv sett litt på mørkere farger, men har da lite peiling på slikt. Anonymous poster hash: 43755...3d3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Prøve med lyse farger, ellers kan det blir for "tungt". Grågrønt? "Jotuns krydderurt" har jeg på kjøkken med bjørkefronter. Skaff fargeprøver og heng opp på veggen. Fargene kan helt skifte karakter avhengig av belysningen på akkruat ditt kjøkken. Anonymous poster hash: aa6c7...7c5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 En litt rolig lys matt grønn hadde jeg valgt, ser for meg akkurat hvilken, men fant den ikke på Jotun sin nettside nå... Anonymous poster hash: d7b56...db6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Jeg har malt fargen "mynte" på flisene, og den fargen passer bra til kjøkkeninnredningen. (Det er en behagelig mint-farge)Anonymous poster hash: 40b89...654
iove Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Jeg ville valgt en mørk blå farge på kjøkkenveggene! Noe fordi den mørke blåfargen vil skille seg sånn ut fra resten av rommet og stjele fokuset (om du har åpen kjøkkenløsning og hvite vegger i stuen for eksempel). Hold oss gjerne oppdatert på hvordan det blir Ps. tror ikke det er så alt for dyrt å bytte ut skapdørene fra IKEA, men så klart billigere å male en vegg eller to
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Jeg ville valgt en mørk blå farge på kjøkkenveggene! Noe fordi den mørke blåfargen vil skille seg sånn ut fra resten av rommet og stjele fokuset (om du har åpen kjøkkenløsning og hvite vegger i stuen for eksempel). Hold oss gjerne oppdatert på hvordan det blir Ps. tror ikke det er så alt for dyrt å bytte ut skapdørene fra IKEA, men så klart billigere å male en vegg eller to Det var ikke så dumt, men jeg har nå falt litt på at jeg egentlig vurderer å kalkmale det noe alá slik: http://cdn.inst.ag/u/idakongsliw/p/k_7zz2g3Q4/ Det er ikke åpen kjøkkenløsning, men et middels stort rom for seg selv uten så altfor mye vegg sånn at det vil føles som at betongen slår mot deg, så jeg tror det kan bli kult. Må tenke mer på det! Skal heller legge ut bilde hvis det blir fint Anonymous poster hash: 43755...3d3
Kladd Skrevet 10. april 2015 #7 Skrevet 10. april 2015 Tenker en litt mørk gråblå kunne passe kanskje.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #8 Skrevet 10. april 2015 Hvorfor ikke male skuffene/skapene?Anonymous poster hash: 5303b...3d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå