AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Selv om dama har mye rart for seg syns jeg hun er kul. Tror dere hun hadde hatt suksess hvis hun kom til Norge og hjalp oss single med matchmaking? Da tenker jeg ikke på millionærer som hun har med i programmet, men vanlige menn Jeg hadde hvertfall meldt meg på! Anonymous poster hash: 6e590...a64
Maleficenta Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Selv om dama har mye rart for seg syns jeg hun er kul. Tror dere hun hadde hatt suksess hvis hun kom til Norge og hjalp oss single med matchmaking? Da tenker jeg ikke på millionærer som hun har med i programmet, men vanlige menn Jeg hadde hvertfall meldt meg på! Anonymous poster hash: 6e590...a64 Litt usikker. Føler nordmenn er så stae og bestemte på at hun ikke skulle komme her og forandre noe... 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 De nordmennene hadde ihvertfall fått seg et sannhetens ord Haha, synes jeg ser det. Anonymous poster hash: cdbde...669 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 De nordmennene hadde ihvertfall fått seg et sannhetens ord Haha, synes jeg ser det. Anonymous poster hash: cdbde...669 Haha, nettopp derfor tror jeg hun kunne gjort mye bra! Anonymous poster hash: 6e590...a64
skyflakes Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Jeg liker henne, men jeg tror som nevnt over at nordmenn er for sta til å endre noe.
Nettinettet Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 (endret) Jeg tror nok ikke Patti Stanger hadde jobbet uten å tjene gode kroner, så hvis hun hadde kommet til Norge hadde det nok vært for millionærene.Men har man lyst har man lov. Det er et rent Matchmakingselskap i Oslo f.eks. De tar 30.000 for å matche. Endret 8. april 2015 av Nettinettet
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Litt usikker. Føler nordmenn er så stae og bestemte på at hun ikke skulle komme her og forandre noe... De forandrer seg når trinny og susannah kom til Norge iallefall... Anonymous poster hash: ea5ea...9c7 1
Sandie Skrevet 8. april 2015 #8 Skrevet 8. april 2015 Tror faktisk mange nordmenn hadde satt pris på,og hatt nytte av den direkte væremåten hennes.Rådene hun kommer med er noe mange kunne tatt til seg her i landet også.
Gjest Margit Spat Skrevet 8. april 2015 #9 Skrevet 8. april 2015 En del av rådene hennes oppfatter jeg som ganske kulturelt betinget, men bortsett fra det, så tror jeg enkelte kunne hatt godt av å få såpass klare beskjeder som hun gir Og det gjelder både damer og menn...
Nettinettet Skrevet 8. april 2015 #10 Skrevet 8. april 2015 Men at de har godt av det og vil ha det er to forskjellige ting. De fleste har ikke lyst til å lytte til noe de ikke liker. De vil høre positive ting om seg selv og kun det. Det er aldri deres feil at de ikke treffer noen, det er de andre det er noe galt med, så det er jo de andre som burde fått hjelp. I deres øyne..... 1
Gjest Olivia Benson Skrevet 8. april 2015 #11 Skrevet 8. april 2015 Tror hun hadde revet seg i håret over hvor lite tradisjonelle vi er når det kommer til dating og kjønnsroller. Mulig det er litt annerledes blant millionærene her til lands, men sånn generelt så er vi nok litt for lite gammeldagse for hennes type matching. 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #12 Skrevet 8. april 2015 Tror hun hadde revet seg i håret over hvor lite tradisjonelle vi er når det kommer til dating og kjønnsroller. Mulig det er litt annerledes blant millionærene her til lands, men sånn generelt så er vi nok litt for lite gammeldagse for hennes type matching. Tror amerikanerne er mer tradisjonelle enn nordmenn altså! Patti hadde nok blitt frustrert over klesstilen til mange her.. "I hate your outfit" sier hun jo hele tiden til folk. Vet ikke hvordan nordmenn hadde reagert på det jeg? Anonymous poster hash: 6e590...a64
Gjest Olivia Benson Skrevet 8. april 2015 #13 Skrevet 8. april 2015 Tror amerikanerne er mer tradisjonelle enn nordmenn altså!Anonymous poster hash: 6e590...a64 Ja, det er jo det jeg skriver
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #14 Skrevet 8. april 2015 Tror amerikanerne er mer tradisjonelle enn nordmenn altså! Patti hadde nok blitt frustrert over klesstilen til mange her.. "I hate your outfit" sier hun jo hele tiden til folk. Vet ikke hvordan nordmenn hadde reagert på det jeg? Anonymous poster hash: 6e590...a64 Europa ligger foran USA når det gjelder stil og mote, så det er ikke sikkert hun hadde hata like mye her. Jeg hadde gjerne sett en sesong av million dollar matchmaker - norway edition men enig i at det hadde vært morsomt om det ikke var millionære Anonymous poster hash: 3402d...71c
Maleficenta Skrevet 8. april 2015 #15 Skrevet 8. april 2015 De forandrer seg når trinny og susannah kom til Norge iallefall... Anonymous poster hash: ea5ea...9c7 Jo kanskje men når det kommee til dating og sånn så er jeg litt usikker på om norske menn vil føle seg vel av at patti mener mannen skal varte opp og mannen skal være den som planlegger daten. Og så det med ikke sex før monogami... vet ikke helt jeg.
Maleficenta Skrevet 8. april 2015 #16 Skrevet 8. april 2015 Europa ligger foran USA når det gjelder stil og mote, så det er ikke sikkert hun hadde hata like mye her. Jeg hadde gjerne sett en sesong av million dollar matchmaker - norway edition men enig i at det hadde vært morsomt om det ikke var millionæreAnonymous poster hash: 3402d...71c Ja paris og roma pg sånn ja. I norge er vi ikke spesielt stilfulle nei
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #17 Skrevet 8. april 2015 Ja, det er jo det jeg skriver Sorry, jeg leste litt for fort Jeg liker "no sex before monogamy" jeg! Den regelen er genial. Men da sier det seg jo selv at det gjelder de som er ute etter en seriøs partner, ikke de som bare vil ha kjepp/smågnager. Anonymous poster hash: 6e590...a64
Maleficenta Skrevet 10. april 2015 #18 Skrevet 10. april 2015 Sorry, jeg leste litt for fort Jeg liker "no sex before monogamy" jeg! Den regelen er genial. Men da sier det seg jo selv at det gjelder de som er ute etter en seriøs partner, ikke de som bare vil ha kjepp/smågnager. Anonymous poster hash: 6e590...a64 Men patti er jo kun ute etter å hjelpe de som vil ha seriøse forhold da.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #19 Skrevet 10. april 2015 Men patti er jo kun ute etter å hjelpe de som vil ha seriøse forhold da. Ja, men hadde ikke det vært greit om vi fikk henne til Norge da? For oss som vil ha noe SERIØST Også kan alle de useriøse fortsette med Tinder. Anonymous poster hash: 6e590...a64
Nettinettet Skrevet 10. april 2015 #20 Skrevet 10. april 2015 Ja, men hadde ikke det vært greit om vi fikk henne til Norge da? For oss som vil ha noe SERIØST Også kan alle de useriøse fortsette med Tinder. Anonymous poster hash: 6e590...a64 Da kontakter du L'ardour i Oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå