AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Dette kan kanskje virke litt dumt, men jeg trenger rett og slett litt tips og råd nå som jeg skal ut og date. Jeg har vært single i et par år nå, etter å ha vært sammen med samme mannen i 13 år. Ting har jo åpenbart endret seg siden sist jeg var ute og sjekket, og det blir gjerne her på nett jeg søker mannlige bekjentskap. Det er ok i og for seg, man blir kjent på en annen måte enn ute på byen ( HVOR går 40 åringer når de er på byen i Oslo??) og kan være et godt utgangspunkt. Har til nå hatt to dater hvor en av de var en ren sexdate (ja, var litt gæern der ) og en var en hyggelig middag. Ingen av de førte til noe mer, sexdaten som var hot og spennende, ble litt for masete hvor "alt" skulle skje på en gang. Helt ok, for jeg forventet ikke noe mer heller, selvom det hadde vært kult å utforske litt videre. Middagsdaten hadde i stor grad lagt ut 5 år og -30 kg gamle bilder av seg selv, og det var ingen tenning, selvom det var hyggelig. Nå ligger det i kortene å møte en ny fyr. Jeg er litt usikker på hva jeg vil, han er kjekk og ok å prate med, selvom jeg føler jeg "intervjuer" litt, noe som er litt frustrerende. Noen som kan gi meg tips? Jeg føler meg relativt trygg på meg selv, noen kg for mye, men ikke noe voldsomme greier, har blitt flink til å prate om nesten hva det måtte være og får andre til å le. Er ikke redd for øyekontakt og flørt. Så Gutta, hva liker dere å møte når dere dater? Fortell en stakkars gammel frøken! Hvordan få deg til å ha lyst til å møtes igjen? Jenter, hva har dere som kort i ermet? Jeg føler både jeg og venninnene mine stamper litt på samme sted. Trenger gode råd her altså! Anonymous poster hash: 0ec2c...f56 Anonymous poster hash: 0ec2c...f56
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Dette kan kanskje virke litt dumt, men jeg trenger rett og slett litt tips og råd nå som jeg skal ut og date. Jeg har vært single i et par år nå, etter å ha vært sammen med samme mannen i 13 år. Ting har jo åpenbart endret seg siden sist jeg var ute og sjekket, og det blir gjerne her på nett jeg søker mannlige bekjentskap. Det er ok i og for seg, man blir kjent på en annen måte enn ute på byen ( HVOR går 40 åringer når de er på byen i Oslo??) og kan være et godt utgangspunkt. Har til nå hatt to dater hvor en av de var en ren sexdate (ja, var litt gæern der ) og en var en hyggelig middag. Ingen av de førte til noe mer, sexdaten som var hot og spennende, ble litt for masete hvor "alt" skulle skje på en gang. Helt ok, for jeg forventet ikke noe mer heller, selvom det hadde vært kult å utforske litt videre. Middagsdaten hadde i stor grad lagt ut 5 år og -30 kg gamle bilder av seg selv, og det var ingen tenning, selvom det var hyggelig. Nå ligger det i kortene å møte en ny fyr. Jeg er litt usikker på hva jeg vil, han er kjekk og ok å prate med, selvom jeg føler jeg "intervjuer" litt, noe som er litt frustrerende. Noen som kan gi meg tips? Jeg føler meg relativt trygg på meg selv, noen kg for mye, men ikke noe voldsomme greier, har blitt flink til å prate om nesten hva det måtte være og får andre til å le. Er ikke redd for øyekontakt og flørt. Så Gutta, hva liker dere å møte når dere dater? Fortell en stakkars gammel frøken! Hvordan få deg til å ha lyst til å møtes igjen? Jenter, hva har dere som kort i ermet? Jeg føler både jeg og venninnene mine stamper litt på samme sted. Trenger gode råd her altså! Anonymous poster hash: 0ec2c...f56 Anonymous poster hash: 0ec2c...f56 Bare nysgjerrig. Hva gjør man på en ren sexdate og hvor finner man det? Anonymous poster hash: 603e3...d90
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Bare nysgjerrig. Hva gjør man på en ren sexdate og hvor finner man det? Anonymous poster hash: 603e3...d90 Jeg møtte ham på et av de store "stuerene" nettdatingstedene og det begynte med en flåsete samtale om å være våryr. Derfra bare ballet det på seg. Han var direkte og utrolig frittalende og la ikke skjul på hva han var ute etter. Jeg ble nysgjerrig og vurderte det dithen at hadde jeg møtt ham på ute på byen hadde jeg tatt ham med meg hjem uten å nøle. Så, etter å ha snakket sammen, sjekket at han var den han var på Facebook osv, så kom han hjem til meg, vi hadde sex, lå i senga og skravla en stund og tok en runde til. Så dro han, og etter det har vi utvekslet noen meldinger, men ikke mer enn det. Dette er neppe noe jeg kommer til å gjøre igjen, men det var en ganske kul greie. Ingen jeg kjenner vet at han har vært her og jeg kommer nok aldri til å fortelle det til noen heller. Min hemmelighet, he he. Anonymous poster hash: 0ec2c...f56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå