Gå til innhold

Trenger litt tips angående oppsjekking av menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat som oversriften sier, så trenger jeg tips til dating og sjekking. Jeg har fått høre at jeg er pen og søt, og morsom, men jeg har nå vært singel i 4 år, og nesten ikke datet noenting, fordi jeg rett og slett har gitt litt opp. Og visst d først skulle skje at jeg kommer i kontakt med menn jeg synes er kjekke, så stopper det litt opp. Jeg suger på smalltalk, og syns det er sykt kjedelig. Vanskelig å vite hvordn ting fungerer i dateverden. jeg spiller aldri på sex når jeg snakker med menn, men tuller og tøyser, og får dem interessert der og da, men det er jo aldri noen som tar kontakt?! Hvor frempå må man egentlig være for å få noe på gli? Så blir jeg også fort stressa i startfasen, visst jeg snakker med de. Friker litt ut fordi jeg da ikke har noe kontroll over situasjonen, også tar kontakten så slutt.. Jeg er så lei. Jeg vil finne noen å være glad i:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt bedt ut én gang, ellers har jeg alltid tatt initativ. Aldri fått nei da, så litt interessert har de vel verdt. Men ingenting har dessverre ført til noe, dating for meg blir så kunstig.

Har dessverre ikke mange tips, men følger tråden!

Anonymous poster hash: 3c624...47d
Skrevet

ja, jeg har tidligere vært flinkere på å ta iniativ selv, og da har jeg egentlig aldri fått direkte avslag, og det har endt i dating. Aldri noen som har tatt iniativ til meg først, bortsett fra en, men han ble for intens for min smak. Nå når jeg de få gangene jeg har prøvd å ta iniativ, så går d ggreit akkurat i staarten, men det blir faen meg aldri noe av. Jeg lurer på hvor frampå man egentlig må være får å få noe fart?

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat som oversriften sier, så trenger jeg tips til dating og sjekking. Jeg har fått høre at jeg er pen og søt, og morsom, men jeg har nå vært singel i 4 år, og nesten ikke datet noenting, fordi jeg rett og slett har gitt litt opp. Og visst d først skulle skje at jeg kommer i kontakt med menn jeg synes er kjekke, så stopper det litt opp. Jeg suger på smalltalk, og syns det er sykt kjedelig. Vanskelig å vite hvordn ting fungerer i dateverden. jeg spiller aldri på sex når jeg snakker med menn, men tuller og tøyser, og får dem interessert der og da, men det er jo aldri noen som tar kontakt?! Hvor frempå må man egentlig være for å få noe på gli? Så blir jeg også fort stressa i startfasen, visst jeg snakker med de. Friker litt ut fordi jeg da ikke har noe kontroll over situasjonen, også tar kontakten så slutt.. Jeg er så lei. Jeg vil finne noen å være glad i:)

Her er kickeren. Menn som er kjekke har valgmuligheter, og duger du ikke som person, så er det rett ut. Nesten litt som pene damer. Hvorfor skal de ta til takke med usikre menn, menn som ikke kan snakke med de, menn som ikke vet hvordan de skal forholde seg til de? Nemlig.

Et råd kan være å spille mer på sex, så får du de ihvertfall mer interesserte. Så drar du de i land med snakket senere.

Anonymous poster hash: 1a2e6...b35

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat som oversriften sier, så trenger jeg tips til dating og sjekking.

Bare smink deg opp og gå ut, så tar menn seg av den biten ;)

Anonymous poster hash: f35ed...c61

Skrevet

Bare smink deg opp og gå ut, så tar menn seg av den biten ;)

Anonymous poster hash: f35ed...c61

LOL

• Liker 1
Skrevet (endret)

Spørs hvilke menn du liker. Smalltalk kan øves opp. Det gjorde jeg da jeg var single, men øvde meg ikke på bare folk som virket spesielt interessante, men tilfeldige folk i bardisken, enten det var kvinner eller menn, damer i dokø, folk som tilfeldigvis satte seg ved siden av meg osv,

Det kan også være en fordel å ikke være verdens beste på smalltalk, men holde seg til det man vil prate om, til folk en vil snakke om det med. Smalltalken jeg øvde opp, fikk meg til å bli lettere kjent med all slags folk, men jeg tror temmelig sikkert at jeg ville ha blitt sammen med mannen, selv om jeg ikke hadde drevet noen former for smalltalk med ham,

Menn som har likt meg, har blant annet gjort det på grunn av at jeg sier litt humoristiske, snåle og tildels nerdete ting og jeg liker menn som sier ett eller annet som jeg ikke har hørt hundre ganger fra før og det virker som de har tenkt ut selv eller som får dem til å virke som om de kan ett eller annet, er du sånn passe småsøt, kan du slippe unna med å være temmelig sær, så lenge du er sær på en hyggelig måte,

viktigste er kanskje å jobbe med å ikke ta seg selv eller den andre parten så alt for høytidelig.

Menn er forresten ofte mer opptatt av det som foregår enn det som blir sagt, så dersom du smiler og snakker i vei, tenker de ofte på at det er så fint at du står der og smiler og er hyggelig, men det er ikke alltid de legger så mye vekt på det du sier dersom du ikke snakker om noe spesielt interessant.

Endret av absinthia
  • Liker 1
Skrevet

Forstår deg godt og det er nok mange som føler litt som deg. Jeg har alltid hatt "kompiser" så kvinner/menn/vakre/vanlig-dødelig-utseende = folk er folk.

Kan også fort bli litt stresset i starten om jeg føler jeg mister for mye kontroll, men prøv å slapp av. De kjekkeste mennene er tross alt folk de og. Det er ikke så viktig hva man snakker om/gjør, bare prøv og hold en god tone.

Flørting er dessuten (etter min mening) noe av det morsomste som finnes, man trenger ikke spille på sex. Når du sier at kontakten dør ut, så kan jo DU ta kontakt med dem? Typ: "Hei, alt bra? En stund siden sist ;) - Keen på en kaffekopp(eller hva som helst) ?"

Tipper du dessuten er blitt sjekket opp uten at du vet det..

Ønsker deg lykke til, dra ut, møt nye folk, flørt og kos deg!

Skrevet

Du suger på smalltalk, men hva er du god på da?

Skrevet

Altså det spørs sykt på hvor mye jeg leverer av meg selv i forhold til hvordan de jeg snakker med og. Jeg er veldig sjarmerende når jeg er i rett humør og med rett folk, og har utstrålingen til å få hvem jeg vil. Har jeg iallefall blitt fortalt av gode venner. Tror jo ikke helt på det heller da, når det ikke skjer noe.

Jeg er god på å snakke dypt og er forståelsesfull, søt, snill og har en småfrekk/ertete humor. Liker best å snakke om ting som ikke er A4, og synes det er spennende å diskutere om hvordan mennesker er satt sammen. Spurte en kompis for litt siden om hans tanke vedrørende den stille datingfronten min, og han sa at han trodde at menn ikke turte å prøve seg, fordi jeg ikke er flink på å vise at jeg er seriøst interessert. Min måte å flørte på er å erte og tulle som et barn:p

Jeg virker veldig ordentlig og seriøs, for de som er gode menneskekjennere. Mange mistolker også humoren min som useriøs. Iallefall tror jeg det.

Til deg som skrev at jeg sikkert hadde blitt sjekket opp uten at jeg merker det: Der tror jeg du er inne på noe. Jeg legger ikke merke til hinting og oppsjekking, med mindre mennene er veldig tydelige å frempå. Venninner har himlet med øynene flere ganger etter at jeg har snakket med menn, fordi jeg ikke har tatt hintene. :fnise:

Skrevet

Her er kickeren. Menn som er kjekke har valgmuligheter, og duger du ikke som person, så er det rett ut. Nesten litt som pene damer. Hvorfor skal de ta til takke med usikre menn, menn som ikke kan snakke med de, menn som ikke vet hvordan de skal forholde seg til de? Nemlig.

Et råd kan være å spille mer på sex, så får du de ihvertfall mer interesserte. Så drar du de i land med snakket senere.

Anonymous poster hash: 1a2e6...b35

Ja, skjønner poenget. Jeg kan godt tulle om sex, men spiller ikke på det i det hele tatt. Altså ha sexhumor. Kan også snakke seriøst om det, men ikke i starten av en blikjent fase. Synes det upassende liksom.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ett innspill fra sidelinjen her nå:

Rådet om å spille på sex fungerer greit dersom det er ren, utforpliktende sex du er ute etter.

- om du derimot er ute etter noe litt mer seriøst så er det ikke sikkert det er like smart å starte med å spille på sex.

Husk at de fleste unge menn og gutter også faktisk har en hjerne og også evnen til å falle dypere enn til å bare huke inn en ONS.

Så hvilke kort du spiller ut vil gi signaler om hva du er på jakt etter ;)

• Liker 2
Skrevet

Ett innspill fra sidelinjen her nå:

Rådet om å spille på sex fungerer greit dersom det er ren, utforpliktende sex du er ute etter.

- om du derimot er ute etter noe litt mer seriøst så er det ikke sikkert det er like smart å starte med å spille på sex.

Husk at de fleste unge menn og gutter også faktisk har en hjerne og også evnen til å falle dypere enn til å bare huke inn en ONS.

Så hvilke kort du spiller ut vil gi signaler om hva du er på jakt etter ;)

Hvordan ville du gått fram visst du er interessert i å holde på med noen som kan resultere i et forhold?

Skrevet

Altså det spørs sykt på hvor mye jeg leverer av meg selv i forhold til hvordan de jeg snakker med og. Jeg er veldig sjarmerende når jeg er i rett humør og med rett folk, og har utstrålingen til å få hvem jeg vil. Har jeg iallefall blitt fortalt av gode venner. Tror jo ikke helt på det heller da, når det ikke skjer noe.

Jeg er god på å snakke dypt og er forståelsesfull, søt, snill og har en småfrekk/ertete humor. Liker best å snakke om ting som ikke er A4, og synes det er spennende å diskutere om hvordan mennesker er satt sammen. Spurte en kompis for litt siden om hans tanke vedrørende den stille datingfronten min, og han sa at han trodde at menn ikke turte å prøve seg, fordi jeg ikke er flink på å vise at jeg er seriøst interessert. Min måte å flørte på er å erte og tulle som et barn:p

Du skriver lite om hva som faktisk interesserer deg, men om du har noen interesser kunne du jo starte der. Oppsøk miljøer der du finner likesinnede.

Skrevet

Liker friluftsliv og turer, generelt trening alla styrke og sykling.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvordan ville du gått fram visst du er interessert i å holde på med noen som kan resultere i et forhold?

Først forsøkt å fange interessen hans for å finne ut om vi hadde noe til felles eller var så ulike at det ikke var noe mer å satse på.

Folk er ulike, det er det som er så flott.

Om det var felles interesser der, så ville jeg lagt en åpen invitasjon om å bli med meg på noen av disse interessene :)

Og flørtet rått med små berøringer og med blikk og smil.

Gjort mitt beste for å få ham til å føle seg helt spesiell og ønsket.

Og skulle han også synes jeg var tiltalende så brånekter man jo ikke på å bli kysset, - det er ikke slik at det ene utelukker det andre. Det er bare smart å spille på andre kort enn å nærmest bokstavelig talt 'flashe underlivet og puppene' eller suge ham på toalettet etter 1/2 øl :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Sett at man allerede har fått kontakt, og uansett ikke kan møtes før et par uker da? Det må jo være svært vanskelig å holde kontakten imellom.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Sett at man allerede har fått kontakt, og uansett ikke kan møtes før et par uker da? Det må jo være svært vanskelig å holde kontakten imellom.

Eeeehhhh..... må det det?

Skype, sms, Facetime o.l.

Skrevet

Okeida, jeg må visst endre litt tankegang skjønner jeg. :fnise:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Okeida, jeg må visst endre litt tankegang skjønner jeg. :fnise:

Hvis du har nummeret hans så går det helt fint å sende en melding vet du ;)

- si at du har hatt en flott dag og håper han har hatt en like fin dag i dag, sånn for eksempel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...