Gå til innhold

Håndhygiene på hyttetur - meg som er hysterisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på hyttetur i påsken med en del familiemedlemmer. Hytta har ikke innlagt vann. Men vi kan varme opp vann, og har mulighet til å vaske hendene i vaskefat. Jeg reagerer på at mange voksne mennesker ikke vasket hendene sine en eneste gang på turen (det var snakk om flere dager). Er ikke dette utrolig uhygienisk? Særlig etter at man har vært på do.. Jeg er sikkert i overkant hysterisk i forhold til dette, siden jeg har en anelse vasketrang selv. Ville bare høre om det er meg som er helt koko :fnise:

Anonymous poster hash: 1c3f1...3ef
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som ikke gjør det ellers heller. Tenk på det, neste gang du synes handtaket på handlevogna er litt klissent eller lukter rart.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, det er faktisk ganske nasty. Er det ikke normalt og ha antibac på utedoen hvertfall?!

Anonymous poster hash: ec05b...7ed
  • Liker 4
Skrevet

Oi, jeg skjønner helt klart at du reagerer! Noe så ubeskrivelig ekkelt! Æh! :sjokkert:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at de ikke vaska henda?

Anonymous poster hash: 055fd...6f3

• Liker 2
Skrevet

Æsj. Vi har heller ikke innlagt vann på hytten, men vi har antibac flere steder, i tillegg samler vi opp regnvann som vi har ved vasken på badet for å vaske hendene. Så vanskelig er det ikke.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dersom jeg er med kjæreste og veldig nære venner, så er det ok til en viss grad. Meeeen, jeg tror de fleste ville hatt sex eller masturbert på et tidspunkt, da kan det jo være greit om de vasker henda. Vaske seg før man tar i mat syns jeg er mest viktig. Men jeg har vært på teltturer der hygienen er så som så. Kommer litt an på situasjonen og sånn.

Anonymous poster hash: 6c63d...99d
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at de ikke vaska henda?

Jeg så f.eks at noen av mannfolkene gikk ut for å tisse, men at de ikke var innom badet for å vaske hendene sine etterpå. Utrolig ekkelt. I tillegg har vi vaskevannsfat med hvert vårt navn på som skal brukes ved håndvask, men mange av fatene forble helt ubrukte..

Skrevet

Klart man skal vaske hendene!

Vi varmer opp vann og vasker hendene i vaskevannsfat. Det er ikke vanskelig i det hele tatt, og det finnes dermed ingen unnskyldning for å la være.

• Liker 3
Skrevet

Jeg så f.eks at noen av mannfolkene gikk ut for å tisse, men at de ikke var innom badet for å vaske hendene sine etterpå. Utrolig ekkelt. I tillegg har vi vaskevannsfat med hvert vårt navn på som skal brukes ved håndvask, men mange av fatene forble helt ubrukte..

Det der skjer rett som det er, over alt, når som helst. Bare å innse.

AnonymBruker
Skrevet

Det der skjer rett som det er, over alt, når som helst. Bare å innse.

Så det du sier er at mange mannfolk er noen skikkelige griser? Utrolig glad for at jeg har en mann som har håndhygienen i orden :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar, forresten! Må si at det var en utfordring å sitte der ved middagsbordet på hytten og måtte ta på samme serveringsbestikket som folk som ikke har vasket seg etter toalettbesøk.. :sjokkert: Utrolig at folk er så slappe med hygienen.

• Liker 3
Skrevet

Så det du sier er at mange mannfolk er noen skikkelige griser? Utrolig glad for at jeg har en mann som har håndhygienen i orden :fnise:

Ja, og det gjelder også kvinnfolk.

QPQZ7DY.jpg

• Liker 3
Skrevet

Æsj. Synes ikke du er hysterisk. Det der er jo ekkelt.

• Liker 2
Skrevet

Vi har ikke vann på hytten, men våtservietter og antibac i fleng.

Sistnevnte brukes sjelden, jeg tenker at dersom jeg får bæsj på fingeren så burde det holde med våtserviettene som effektivt er kjent for å fjerne olje i mannens garasje...

Gjest Zara*
Skrevet

Æsj æsj. Jeg vasker alltid hendene etter dobesøk osv, og jeg blir kvalm av å vite at det er mange som er så urenslige.

• Liker 4
Skrevet

Syns slettes ikke du er hysterisk. At andre ikke følger opp personlig hygiene får være deres sak, så lenge det ikke det ikke går utover andre. F.eks ved å ta på samme bestikk, lage mat osv. Man kan faktisk bli alvorlig syk over andres dårlige hygiene.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De kan ha hatt med seg antibac og våtservietter på do....

AnonymBruker
Skrevet

De kan ha hatt med seg antibac og våtservietter på do....

Tviler jeg sterkt på, da mannfolka tisset ute ved et tre.

Gjest Kaffelattn
Skrevet

SÅ veldig uakseptabelt, glad jeg ikke har opplevd det; hadde fint klikket her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...