Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd? Erfaringer?

Takk takk!

Anonymous poster hash: bc8ac...fdb
AnonymBruker
Skrevet

Matcha er "kompakt" grønn te som har noen stoffer som er bra for kroppen. Men det er ikke en matvare eller drikke som kan erstatte et bra kosthold og trening. Du vil nok ikke merke så mye av å drikke grønn te i seg selv, annet en kanskje at magen fordøyer bedre etter et måltid.

Anonymous poster hash: ec9f3...6ca
AnonymBruker
Skrevet

Matcha er "kompakt" grønn te som har noen stoffer som er bra for kroppen. Men det er ikke en matvare eller drikke som kan erstatte et bra kosthold og trening. Du vil nok ikke merke så mye av å drikke grønn te i seg selv, annet en kanskje at magen fordøyer bedre etter et måltid.

Okay, tusen takk. Har du drukket den varm? Eller inkludert i kald juice, for eks?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Og hva smaker det egentlig? Vanlig grønn te er jo kjedelig, synes jeg, så kanskje er det ikke verdt å teste ut?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Smaker ingenting

Anonymous poster hash: edda2...576
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har drukket den varm, men nå husker jeg ikke helt hvordan det smaker, dessverre. Den er fyldigere enn vanlig grønn te, kanskje litt sånn smak som man må venne seg til å like.

Grønn te må forresten ikke ha varmere vann enn 70 grader for da ødelegger man en del antioksidanter og teen blir bitter/ ikke god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...