la_luz Skrevet 21. august 2004 #1 Skrevet 21. august 2004 Jeg har litt lyst på ny høst jakke - ikke kåpe og ikke skinn jakke. Er det noen som har sett noen kule ?
Gjest Rio Skrevet 21. august 2004 #2 Skrevet 21. august 2004 Bikbok, 799, med dobbelknepping eller hva det heter som kapteinene har, går ned til lårene, tror den fins både i svart og brun.. jeg vil iallefall ha en sånn
Carmen_ Skrevet 21. august 2004 #3 Skrevet 21. august 2004 Har kun sett en fra H&M.. Den som en her har startet en tråd om. Ellers syns jeg det er mye kjedelige jakker ute og går :-?
Gjest miemie Skrevet 21. august 2004 #4 Skrevet 21. august 2004 Så en kjempestilig på H&M, men det var vel egentlig ikke en høstjakke. Det er en speilfløyelsjakke med "dressjakkeform" i mørk flaskegrønn. Den var bare råstilig!
Orthia Skrevet 21. august 2004 #5 Skrevet 21. august 2004 Jeg syns det er så vanskelig å finne fine høstjakker! Ikke liker jeg å gå med blazer/dressjakke til daglig, og allværsjakke vil jeg hvertfall ikke ha. Skinnjakke er upraktisk i vått vær, og olajakke blir kjedelig i lengden. Hva slags jakker liker dere å gå med om høsten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå