AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Hei! Jeg er en jente på 18 år som aldri har hatt kjæreste. Jeg føler meg ofte alene og er redd jeg aldri kommer til finne meg noen. Alle vennene mine har kjæreste, og jeg er den eneste som ikke en gang har vært forelsket. Har møtt gutter på fester osv, men det har aldri vært noe seriøst. Føler meg unormal og at ingen vil ha meg. Til vanlig er jeg sjenert når jeg møter nye mennesker og sliter en del med selvtillit. Hvorfor finner jeg aldri noen? Kan det har noe med utseende mitt å gjøre? Bruker sminke og helt normale klær, men føler ofte at folk ikke synes jeg er noe pen. Hva er feil med meg siden jeg aldri har møtt noen? Er sikkert mange som ikke liker slike innlegg, men noen tips eller råd til hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 0643d...e16
m91 Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Fortsett og vær deg selv! Du er nok en fantastisk person Noen bruker bare litt lenger tid til å finne den "rette" han kommer nok skal du se, når du minst venter det! Å husk du er fortsatt bare 18, så ikke noe å stresse med
Miklo Velka Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Du er fortsatt bare 18 år, og har det alt for travelt. Bare ikke gi opp, med mindre du har lyst til å tilbringe resten av livet ensom og bitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå