Catia Skrevet 21. august 2004 #1 Skrevet 21. august 2004 Hva snakker du og typen din mest om ( de siste ukene/mnd ) ? Hverdagslige ting? Fremtiden? (eller blir han stressa da) Følelser..... ? Vil dere det samme i livet?
Gjest Fighter Skrevet 21. august 2004 #2 Skrevet 21. august 2004 Vi snakker om: - døden - kjærlighet - følelser - angst - praktiske ting - økonomi - framtid (jobb) Egentlig det meste, tror jeg.
Gjest Rio Skrevet 21. august 2004 #3 Skrevet 21. august 2004 Om at han skal komme på besøk snart. Og om fremtiden, han vil vi skal bo sammen osv..
Grooo Skrevet 21. august 2004 #4 Skrevet 21. august 2004 Jobb - vi har startet i nye jobber begge to Hus - vi ser etter hus å kjøpe, og pusser opp i leiligheten vi bor i og alt mulig annet...
Gjest 1111 Skrevet 21. august 2004 #5 Skrevet 21. august 2004 For det meste så snakker vi om hverdagslige ting, men andre temaer som har blitt diskutert/snakket om de siste månedene er blandt annet; døden, følelser, dødsstraff, fremtiden for oss to, meninger om saker og ting..
Shagya Skrevet 21. august 2004 #6 Skrevet 21. august 2004 Vi snakker om det meste, men i det siste har det gått i: *forholdet *ferieplanlegging *jobb *økonomi
alisia4 Skrevet 21. august 2004 #7 Skrevet 21. august 2004 :-? skulle ønske jeg også hadde noen å prate med, legge planer sammen og noen å dele mål, meninger og verdier med. m.a.o Dele livet sammen med noen.
Arkana Skrevet 21. august 2004 #8 Skrevet 21. august 2004 Vi snakker om alt, både hverdagslige ting til de store dype samtalene. De siste ukene har det gått mye i studiene mine og drømmen om hvor vi skal flytte straks jeg er ferdig med dem, og også hvor vi skal reise på ferie i høst.
Catia Skrevet 21. august 2004 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2004 :-? skulle ønske jeg også hadde noen å prate med' date=' legge planer sammen og noen å dele mål, meninger og verdier med. m.a.o Dele livet sammen med noen.[/quote'] Det kommer! Når du TROR den kommer, men ikke TENKER for mye på at den skal komme, da kommer han...
alisia4 Skrevet 21. august 2004 #10 Skrevet 21. august 2004 catia sier: Det kommer! Når du TROR den kommer, men ikke TENKER for mye på at den skal komme, da kommer han... :enig_animasjon: Denne skal jeg jammen ta med meg videre. Tror faktisk at det er noe i det også.
nat26 Skrevet 21. august 2004 #11 Skrevet 21. august 2004 Vi snakker om det meste men de siste ukene har det gått i: Barn(siden vi prøver nå) Økonomi Jobb Hvor vi skal bo når vi får barn
Catia Skrevet 21. august 2004 Forfatter #12 Skrevet 21. august 2004 catia sier: Det kommer! Når du TROR den kommer, men ikke TENKER for mye på at den skal komme, da kommer han... :enig_animasjon: Denne skal jeg jammen ta med meg videre. Tror faktisk at det er noe i det også. JEG LOVER AT DET ER... det var sånn jeg ble sammen med min ...
:-) anna Skrevet 21. august 2004 #13 Skrevet 21. august 2004 Vi diskuterer navn på det kommende barnet vårt. (Som kommer i november og som vi ikke vet om er jente eller gutt) Og graviditeten ellers Og snakker om sønnen vår, og om stesønnen min, og om venner og hans syke far. Og om huset og hagen. Og om jobbene våre og livet generelt. Og om at vi har det så bra, og elsker hverandre.
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2004 #14 Skrevet 21. august 2004 jeg føler vi bare har snakket om hverdagslige ting i det siste.. skulle ønske vi hadde lange samtaler om oss, forholdet, fremtiden, bryllup, barn... syns det er litt vanskelig å ta opp!
Nigella Skrevet 21. august 2004 #15 Skrevet 21. august 2004 Det har gått mye i oppussing den siste tiden iom at vi har pusset opp badet. Ellers har vi snakket mye om: * Ferieplaner * Jobb * Planer fremover
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2004 #16 Skrevet 21. august 2004 Vi snakker om hvor heldig vi er som har funnet hverandre (er nygift ). Også snakker vi om barn. Vi prøver å bli gravid. Og om hvordan vi skal innrede barnerommet som vi holder på å pusse opp. Også snakker vi om navn til barnet.
Gjest StoreSky Skrevet 22. august 2004 #17 Skrevet 22. august 2004 *ingenting *"middagen er ferdig" *skal du se på tv eller bruke pc? for et liv..håper det går over..
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2004 #18 Skrevet 22. august 2004 Uff, siste ukenen har vi snakket om hva forskjellige husdeler heter på engelsk fordi jeg har vært begravd i en enorm oversettelsesjobb. Men den var ferdig i går, så nå håper at vi skal snakke mer om ferien vi skal på om et par uker! Før det snakket vi mye om hvorvidt det å være bifil er noe man bør dele med foreldre når man likevel er gift. Ellers går det mye i fremtidsdrømmer, mangel på penger, musikk og litteratur, mat, og spurver.
Mossa Skrevet 22. august 2004 #19 Skrevet 22. august 2004 Vi snakker kun om maling, listverk, fliser og tapet for tiden. Vi pusser nemlig opp gangene.. igjen!!
la Flaca Skrevet 22. august 2004 #20 Skrevet 22. august 2004 I det siste har vi snakket mye om fødselen som er nært forestående. Samværsordningen med datteren hans, hva slags bil vi skal kjøpe, ting og tang i forhold til oppussing av huset og alt mulig annet. Hva vi er fornøyd med og mindre fornøyd med i ekteskapet for eksempel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå