Gå til innhold

Jogge inne i stua

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går det ann? Liksom, blir det det samme som å jogge ute? For det er virkelig ikke vær til å dra på joggetur i dag. Eller har dere noen bedre tips til å trene kondisjon hjemme inne (i stua?) Takker for svar!!

Anonymous poster hash: e0869...067

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær. ;)

Jogging inne/på stedet er ikke det samme som ute, men sikkert bedre enn ingenting.

Alternatovt har man jo en rekke styrkeøvelser, jumping jacks, burpees, planke osv.

Anonymous poster hash: 272ed...5a7

Skrevet

Det går an, men du bør helst ha en enorm stue.

• Liker 2
Skrevet

ER DU KONGEN?

Han kan jo bare ta seg en runde inne på slottet, tar sikkert en halvtime :P

Gjest Citronella
Skrevet

Hva er så ille med været? Om det er mye vind; motvindstrening. Om det regner; det er da bare deilig og regnvann gir deg myk hud. Og om det er snø; å jogge i snø er ypperlig kondisjonstrening.

AnonymBruker
Skrevet

Da skal du ha litt av ei stue. Bor du i blokk eller i et hus med flere etasjer. Så slå deg løs på trappa om det er trening og kondisjon du er ute etter.

Anonymous poster hash: 641a5...f12
Skrevet

Går det ann? Liksom, blir det det samme som å jogge ute? For det er virkelig ikke vær til å dra på joggetur i dag. Eller har dere noen bedre tips til å trene kondisjon hjemme inne (i stua?) Takker for svar!!

Hoppetau

Skrevet

Hoppetau er tingen! Bare pass på å hoppe på et teppe om du bor i blokk :P

Gjest earlgrey
Skrevet

Har du ikke en idrettshall/ishockeyhall etc med løpebane rundt da?:) hvis jeg er i joggehumør men det ikke er fint vær ute (jeg er veldig nøye på at det skal være fint vær, helst minst 15 grader og sol), så er det perfekt og løpe i hall :)

Gjest Elseby13
Skrevet

Mener du å stå og jogge på ett sted? Eller løpe fra rom til rom?

AnonymBruker
Skrevet

Jogger i stua hver dag jeg; løper etter toåringen

Anonymous poster hash: 3702f...46f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mener du å stå og jogge på ett sted? Eller løpe fra rom til rom?

jogge på stedet

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt en økt med spensthopp, høye kneløft, og "bakspark" i stedet for å jogge på stedet. :)

Ellers er hoppetau, som andre nevner, et godt alternativ, det samme er dans.

Anonymous poster hash: 0b8ba...407

Skrevet

Jeg ville nok heller kledd på meg og tatt en joggetur ute selv om været er dårlig… Man kan jo jogge en litt kortere tur, og eventuelt ta noen styrkeøvelser med egen kroppsvekt i stua etterpå, eller f.eks. burpees, hoppetau etc… Har aldri opplevd at været i Norge har vært så ille at det ikke er mulig å ta seg en joggetur i løpet av dagen ;)

Skrevet

Jeg ville heller prøvd meg på sirkeltrening. Sjekk feks ut Jillian Michaels 30 day shred, der får du trent hele skrøtten på både styrke og kondisjon, og det er litt gøyere enn å trave på stedet😅

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...