AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 http://ulo.no/ Seriøs forening som jeg kan anbefale på det sterkeste. Må ikke forveksles med en annen til forveksling lik logo . Anonymous poster hash: 3a498...c7f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Jeg ser ikke poenget med å betale 300 kroner i året for det, det er ingenting de kan hjelpe meg med og får de til noe (Noe som ikke skjer), får jo alle uføre det. Anonymous poster hash: 63388...baa
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Jeg ser ikke poenget med å betale 300 kroner i året for det, det er ingenting de kan hjelpe meg med og får de til noe (Noe som ikke skjer), får jo alle uføre det. Anonymous poster hash: 63388...baa Da foreslår jeg at du melder deg inn i facebookgruppa,de har også en fbgruppe ved samme navn ,søk opp ULO,det koster jo ikke noe. Anonymous poster hash: 3a498...c7f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Hvem som helst kan lage en fin nettside.... Det er ikke mulig å se noe som helst om hvem disse styremedlemmene er, deres bakgrunn eller annen info. Så denne nye organisasjonen som heller ikke er medlem i FFO er heller tvilsom!Anonymous poster hash: a28b5...eff 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Seriøse administratorer som selv har arbeidet innenfor det offentlige. Bare å søke opp ULO på fb. Obs ikke forveksle med Ulf. ULO er også registrert i Brønnøysundregisteret så ja veldig seriøs Anonymous poster hash: 3a498...c7f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Det står jo ingenting om hva de bidrar med spesifikt for medlemmene sine utenom at de fungerer som et sted der man kan få kontakt med andre. Resten er mer på et samfunnsplan, og ikke akkurat noe man betaler medlemsavgift for. "Knytte til oss gunstige avtaler, som kommer våre medlemmer til gode, ved f.eks juridisk veiledning" Men akkurat nå er det ingen slike avtaler? Anonymous poster hash: 9ad8f...df2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Seriøse administratorer som selv har arbeidet innenfor det offentlige. Bare å søke opp ULO på fb. Obs ikke forveksle med Ulf. ULO er også registrert i Brønnøysundregisteret så ja veldig seriøs Anonymous poster hash: 3a498...c7f Hvem som helst kan registrere noe der. Kjenner en som har gjort det bare for å ha noe å skryte av. Organisasjonen høres fin ut, men er egentlig et hult skall. Anonymous poster hash: d5ee1...bd1 1
Sugerøret Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 Ser ikke helt vitsen med å melde meg inn.Hva blir medlemskontigenten benyttet til? Og hvordan vet jeg at det er seriøst nok,mange som har stått i Brøn.Reg uten at det betyr noe Jeg lever et verdig liv alt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #9 Skrevet 7. april 2015 Søk opp ULO på fb for infoAnonymous poster hash: 3a498...c7f
Sugerøret Skrevet 8. april 2015 #10 Skrevet 8. april 2015 Søk opp ULO på fb for infoAnonymous poster hash: 3a498...c7f kan du ikke heller svare på din egen tråd? 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #11 Skrevet 8. april 2015 Søk opp ULO på fb for infoAnonymous poster hash: 3a498...c7f Det er ikke alle som har lyst til å avsløre for alle "vennene" på facebook at man er ufør, ved å melde seg inn i en sånn gruppe. Og det burde presiseres hva medlemsavgiften brukes til. Man vil jo ha noe igjen for å melde seg inn i en forening. Den må også ha en visjon og noen konkrete mål.Anonymous poster hash: cfd6c...fdd 2
Sugerøret Skrevet 8. april 2015 #12 Skrevet 8. april 2015 Det er ikke alle som har lyst til å avsløre for alle "vennene" på facebook at man er ufør, ved å melde seg inn i en sånn gruppe. Og det burde presiseres hva medlemsavgiften brukes til. Man vil jo ha noe igjen for å melde seg inn i en forening. Den må også ha en visjon og noen konkrete mål.Anonymous poster hash: cfd6c...fdd enig.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå