Gå til innhold

Tid for bursdag igjen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg må ønske meg noe. Ikke det mest ideelle stedet å spørre om forslag når jeg er mann (straks 31), men spør her siden jeg kan være anonym.

Av interesser går mesteparten av tiden til Playstation-spilling, men kan ikke se for meg at jeg trenger noe relatert til det.

Ikke noe poeng i å ønske meg konsertbilletter eller andre opplevelsesting.

Ser kanskje for meg noe som er relatert til hus og hjem, men kommer ikke på noe. Trenger klær, men tar ikke sjansen på at noen skal treffe blink. Vurderer å ønske meg penger til ny jakke.

Anonymous poster hash: 170b3...a04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort??

AnonymBruker
Skrevet

Penger til ny jakke, evt gavekort på butikken som har den nye jakka.

Sneisne kjøkkendingser eller ei sabla god kjøkkenkniv.

Anonymous poster hash: b8384...647
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gavekort på spisestedet du liker, ikke Makkeren da.

Hvorfor tror du ikke opplevelsesgaver er ok?

Kinobiletter med følge fra giveren, inkludert popcorn.

Maskulint sengetøy, Hotellpute. Underbukser.

Anonymous poster hash: b8384...647
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for gaveforslagene :laugh:

Gavekort og penger går egentlig ut på det samme, bortsett fra at penger er mer fleksibelt.. Kjøkkendingser er ikke så dumt, men kommer ikke på noe jeg trenger eller har lyst på.

Opplevelsesgaver fungerer dårlig når jeg er tilnærmet venneløs (har noen som jeg kanskje treffer hver måned). Jeg har heller ikke lyst til å dra på kino med noen av de som jeg skal ønske meg noe fra :P

Har masse sengetøy, men ikke er dumt forslag.

Sendt ønskeliste :)

Anonymous poster hash: 170b3...a04
Gjest gloria
Skrevet

Abb. på et blad? F.eks spillblad (- om det finnes)?

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg må ønske meg noe. Ikke det mest ideelle stedet å spørre om forslag når jeg er mann (straks 31), men spør her siden jeg kan være anonym.

Av interesser går mesteparten av tiden til Playstation-spilling, men kan ikke se for meg at jeg trenger noe relatert til det.

Ikke noe poeng i å ønske meg konsertbilletter eller andre opplevelsesting.

Ser kanskje for meg noe som er relatert til hus og hjem, men kommer ikke på noe. Trenger klær, men tar ikke sjansen på at noen skal treffe blink. Vurderer å ønske meg penger til ny jakke. Anonymous poster hash: 170b3...a04

Hvis du er 31 år og mesteparten av tiden din går med til Playstation-spilling så er det jo virkelig på tide at du skaffer deg et liv og da er det kanskje lurt å ønske seg konsertbilletter og andre opplevelses-gaver.

Anonymous poster hash: 2f44a...bc0

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er 31 år og mesteparten av tiden din går med til Playstation-spilling så er det jo virkelig på tide at du skaffer deg et liv og da er det kanskje lurt å ønske seg konsertbilletter og andre opplevelses-gaver.

Anonymous poster hash: 2f44a...bc0

Hvem er du til å bestemme hva som er "opplevelse"?

For noen er det konsert, for andre er det spill.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...